استاندار و رئیس ستاد اربعین استان ایلام گفت: در چند روز گذشته تا صبح امروز در مجموع 350 هزار زائر اربعین حسینی از طریق مرز بین المللی مهران به کشور باز گشته اند.

به گزارش ورود 350 هزار زائر از مرز  بین المللی مهران به کشورگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ محمدرضا مروارید اعلام کرد: موج ورود زائران به کشور هر ساعت بیشتر می شود و پیش بینی می کنیم ظرف امروز و فردا نیز روزانه تا 150 هزار زائر به کشور باز گردند.

مروارید با بیان اینکه در 24 ساعته گذشته حدود 200 هزار زائر به کشور باز گشتند، اضافه کرد: در بخش ورود زائران در مرز مهران مشکلی نداریم فقط در دو نقطه گره ترافیکی داریم که امیدواریم مردم با صبر و حوصله و همکاری با عوامل انتظامی و پلیس راه به باز شدن این گره های ترافیکی کمک کنند.

وی افزود: یکی از گره های ترافیکی از پایانه مرزی تا شهر مهران است که به دلیل عدم رعایت قوانین رانندگی و حرکت در جهت های مختلف از سوی رانندگان وسایل نقلیه ایجاد شده و هم اینک عوامل انتظامی و پلیس راه مشغول هدایت خودروها و روان سازی تردد در این مسیر 11 کیلومتری هستند.

رئیس ستاد اربعین استان ایلام اظهار کرد: گره دوم ترافیکی را در خروجی شهر مهران داریم که آن هم بدلیل عجله زائران برای خروج سریع از مهران است که موجب ایجاد ترافیک شده است لذا از مردم تقاضا داریم برای تسهیل در تردد خود ضمن رعایت قانون، توقف کوتاه چند ساعته ایی در مهران داشته باشند و بتدریج از شهر خارج شوند تا در ترافیک سنگین گرفتار نشوند.

مروارید گفت: هم اکنون و برغم حجم زیاد زائران در پایانه مرزی و شهر مهران هیچ مشکلی از بابت اسکان موقت و تغذیه نداریم و با همکاری مردم و دستگاه های متولی در این بخش ها امکانات خوبی داریم و هیچ زائری تشنه و گرسنه از مهران خارج نمی شود.
 
انتهای پیام/س

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.