خلاصه اخبار و تصاویر مربوط به جنایات داعش را در گزارش زیر بخوانید.

به گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، هر روز شاهد جنایات وحشیانه جدیدی از گروه تروریستی داعش در کشور‌های عراق، سوریه و... هستیم که خواندن اخبار و تصاویر جنایات این گروه تکفیری دل هر انسانی را می‌آزارد، این گزارش مروری بر اخبار داعش در ساعات گذشته است.


حماقت خنده‌آور یک داعشی در هنگام پرتاب آر‌پی‌جی + فیلم و تصاویر

یک داعشی تازه‌کار در حالی که تلاش می‌کرد یک راکت آرپی‌جی‌ را از داخل حفره‌ دیوار به بیرون شلیک کند، کل ساختمان را تخریب کرد.


لحظه انفجار یک داعشی هنگام شلیک آر پی جی + فیلم

بر اساس ویدیوی منتشر شده در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی، یک داعشی هنگام شلیک آر پی جی از داخل ساختمان، به دلیل انفجار گلوله از پا درآمد.


اعدام فجیع اسیر روس به دست داعش( فیلم و تصاویر 18+)

داعش در جدیدترین جنایت غیرانسانی خود، یک اسیر روس را به اتهام جاسوسی اعدام کرد.


ورود نفت‌کش‌های داعش به ترکیه + فیلم

وزارت دفاع روسیه فیلمی را از ورود کامیونهای نفت‌کش داعش به ترکیه منتشر کرد.


به نقل از پایگاه اینترنتی «وُکاتیو،» تروریست‌های افراطی داعش چند ساعت پس از تیراندازی مرگبار در منطقه «سن برناردینوی» ایالت «کالیفرنیای» آمریکا، با ساخت هشتگ «آمریکا-سوختن» (#America_Burning (، وقوع این حادثه وحشتناک را جشن گرفتند. با اینحال، گروه تکفیری-صهیونیستی داعش مسئولیت این قتل‌عام را بر عهده نگرفته است.

خلاصه اخبار داعش


شبکه تلویزیونی العربیه لحظاتی پیش در خبری فوری به نقل از یک منبع دولتی انگلیس گزارش داد: انگلیس اولین حمله هوایی خود را علیه گروه تروریستی داعش در سوریه انجام داد.

خلاصه اخبار داعش


 گروه تروریستی داعش فیلم جدیدی منتشر کرده است که در آن یک اسیر روس به اتهام جاسوسی اعدام می‌شود. نکته قابل تامل در این فیلم این است که جلاد یک داعشی روس تبار است که با چاقو سر هم‌وطن خود را از بدن جدا می‌کند.

خلاصه اخبار داعش


"دونالد ترامپ" نامزد میلیاردر حزب جمهوری‌خواه که از بخت بالایی برای پیروزی درون حزبی برخوردار است، روزگذشته اعلام کرد: طرح من برای مبارزه با تروریست‌های داعش تنها به نابودی عناصر این گروه تروریستی محدود نمی‌شود؛ بلکه خانواده‌های تروریست ها را هم نابود خواهم کرد.

خلاصه اخبار داعش


"باراک اوباما،" رئیس جمهور آمریکا، در بیانیه ای تاکید کرد: از آغاز حملات ضد داعش،‌ انگلیس یکی از ارزشمندترین شرکای ما بوده است. ‌آمریکا با بی صبری منتظر این است که نیروی هوایی انگلیس به عملیات در سوریه ملحق شود.

خلاصه اخبار داعش


براساس گزارش وزارت دفاع آلمان از 93 جت شناسایی تورنادو تنها ۶۶ فروند قابلیت اجرای عملیات دارند.

خلاصه اخبار داعش

انتهای پیام/

برچسب ها: داعش ، عراق ، سوریه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۲ ۱۵ آذر ۱۳۹۴
سلام به نظر من فریزر پارس بهترینه یکی رو خریدیم نزدیک 20 روزه بهقول خدمات بعد از فروش درست شده هنوز درست نشده اینم کالای ایرانی
آخرین اخبار