معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: نگاه مسئولان صندوق نوآوری و شکوفایی کشور به مناطق کمتر توسعه یافته از جمله این استان ویژه باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ، مجید محنایی در نشست شورای پژوهش، فناوری و نوآوری کهگیلویه و بویراحمد که با حضور محمدحسین صادقی مشاور رئیس هیات عامل صندوق نوآوری و شکوفایی کشور در یاسوج برگزار شد، افزود: از آنجا که وضعیت زیرساخت های تحقیقاتی و پژوهشی چندان در این استان مطلوب نیست از مسئولان صندوق نوآوری و شکوفایی کشور انتظار می رود اقدام های لازم برای رفع این مشکل را انجام دهند.

وی بیان کرد: روسای دانشگاه های کهگیلویه و بویراحمد برای تاسیس و راه اندازی شرکت ها و موسسه های دانش بنیان بخش خصوصی در استان از هیچ تلاش و فعالیتی دریغ نکرده و در این راستا تعامل لازم را با یکدیگر داشته باشند.

محنایی اظهار کرد: مراکز تحقیقاتی و دانشگاه های کهگیلویه و بویراحمد طرح ها و یافته های علمی قابل ارائه در جشنواره ملی امسال 'علم تا عمل' داشته و از هم اکنون برای حضور مفید و موثر در این جشنواره آماده باشند.

وی عنوان کرد: رایزنی ها و پیگیری های لازم در زمینه ایجاد و راه اندازی صندوق پژوهش و فناوری در کهگیلویه و بویراحمد با همکاری دانشگاه ها و بخش خصوصی این استان انجام شده است.

محنایی ابراز داشت: مراکز رشد زمینه ساز ساخت پارک علم و فناوری و شرکت ها و موسسه های دانش بنیان بخش خصوصی است و به همین دلیل ساخت مراکز رشد در کهگیلویه و بویراحمد ضرورتی انکارناپذیر خواهد بود.

انتهای پیام /ف
برچسب ها: صندوق ، نوآوری ، توسعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.