نخست وزیر فرانسه به جمع منتقدان «کریم بنزما» که متهم به اخاذی است، پیوست و گفت: مهاجم رئال مادرید در تیم ملی فرانسه هیچ جایی ندارد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، بنزما متهم به مشارکت در ماجرای اخاذی از متئو والبوئنا دیگر بازیکن ملی پوش فرانسه و تهدید وی به انتشار فیلم غیراخلاقی است.
بنزما ماه گذشته نیز در این ارتباط دستگیر شده بود.

چهار نفر دیگر، از جمله جبریل سیسه بازیکن سابق تیم ملی فرانسه، دو ماه پیش در ارتباط با این پرونده دستگیر شدند. سیسه در 13 اکتبر دستگیر شد اما پس از بازجویی بدون اتهام آزاد شد.

به گزارش آسوشیتدپرس، نام بنزما در تاریخ 15 اکتبر در ارتباط با این پرونده مطرح شد. در آن تاریخ روزنامه لوپاریزین نوشت نام بنزما در چارچوب تحقیقات پلیس در شنود مکالمات به صورت «حاشیه ای» مطرح شده است.

والبوئنا ، که هم اکنون برای تیم المپیک لیون در لیگ 1 فرانسه بازی می کند، ماه ژوئن به پلیس شکایت کرد و گفته بود از وی خواسته اند 150 هزار یورو بپردازد تا فیلم غیراخلاقی او در اینترنت منتشر نشود.

فرانسه در حالی برای برگزاری رقابت های یورو 2016 آماده می شود که بنزما یکی از بازیکنان کلیدی آنهاست.

مانوئل والس نخست وزیر فرانسه در گفت وگو با رادیو فرانسه گفت: یک ورزشکار بزرگ باید نمونه باشد، در غیر این صورت، جایی درتیم ملی فرانسه برای او نیست.


منبع:ایرنا

برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۳ ۱۰ آذر ۱۳۹۴
قابل توجه مسولین ایرانی