معاون خدمات مشترکین و درآمد آبفا استان اصفهان از آمادگی این شرکت برای ارائه خدمات 22 گانه غیر حضوری و الکترونیکی به شهروندان خبر داد .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،رضا رضایی به استفاده از ارتباط موبایلی با مشترکان پرداخت و بیان داشت: یکی دیگر از خدمات نوین که در قالب غیرحضوری به مشترکان ارائه می شود استفاده از اپلیکیشن USS (ارتباط موبایلی با مشترکان) است بدین منظور تاکنون 94 درصد شماره های مشترکان در سطح استان جمع آوری شده است .


وی با بیان اینکه مشترکان در آینده ای نزدیک می توانند با ارتباط با سامانه 122 شماره کنتور خود را اعلام تا قبوض آنها صادر شود، افزود: این درحالی است که مشترکان هر دوره نمی توانستند شماره کنتور خود را به صورت غیرحضوری اعلام کنند بلکه بعضاً بنا به دلایلی که مشترک قادر به پاسخگویی به ماموران کنتورخوان نباشد می تواند در آن صورت اقدام به اعلام غیرحضوری شماره کنتور خود کنند.


معاون خدمات مشترکین و درآمد آبفا استان اصفهان ارائه خدمات غیرحضوری به مشترکین را بسیار حائز اهمیت دانست و خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت های دفاتر پیشخوان بسیار موثر در ارائه خدمات شرکت آبفا به مشترکان به صورت غیرحضوری است و مشترکان می توانند با بهره گیری از ظرفیت های دفاتر پیشخوان از خدمات شرکت آبفا استان اصفهان بهره مند شوند.


وی بر کاهش مطالبات تایید کرد و گفت: کاهش مطالبات در ماه های پایانی سال باید محقق شود بدین منظور باید اخطاریه با الصاق به قبوض به مشترکان بدهکار تحویل داده شود و نظارت دقیق بر توزیع اخطارهای بدهی و پرمصرف در دستور کار قرار گیرد.

رضایی بیان داشت: کشف انشعابات غیرمجاز باید با دقت دنبال شود و با متخلفان مطابق قانون برخورد شود و همه کنتورنویس ها نیز باید با فرم کامل و کارت شناسایی اقدام به وظایف محوله کنند

 برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ب
  


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.