تلخابی رئیس هیئت بدنسازی و پرورش‌اندام استان قم گفت: رقابت برترین‌ها در مسابقات ددلیفت قهرمانی قم برگزار می شود.

برگزاری رقابت های ددلیفت قهرمانی قمبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از قم؛ رقابت‌های ددلیفت از جمله مسابقات جذاب و تماشایی بین ورزشکاران عضو هیئت بدنسازی و پرورش‌اندام قم است.

تلخابی رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان قم گفت: دیگر رشته‌های قدرتی نظیر پاورلیفتینگ، پرس‌سینه، قوی‌ترین مردان و ددلیفت را مدیریت می‌کند و هر یک از این رشته‌ها تعداد ورزشکاران متعددی را زیرپوشش خود دارد.

وی افزود: در هر یک از این رشته‌ها دارای ورزشکاران فعال و توانمندی هستیم و باشگاه‌های متعددی در شهر و استان قم در رشته‌های متنوع این هیئت مشغول آموزش و قهرمان‌پروری هستند.

وی بیان کرد: قصد داریم این رقابت‌ها را با عنوان یادواره شهید مدافع حرم یعنی‌ مهدی صابری در روز جمعه هجدهم دی‌ماه در استان قم برگزار می شود،  ضمن اینکه در پایان از برترین‌ها تجلیل خواهد شد.

وی تصریح کرد: با توجه به برگزاری مسابقات ددلیفت قهرمانی کشور به میزبانی استان قم، مسابقات استانی این رشته به منظور شناخت نفرات برتر و تشکیل تیم منتخب قم برای حضور در رقابت‌های کشوری برنامه‌ریزی شده است و قطعاً سطح بالایی خواهد داشت.

وی عنوان کرد: شرکت کنندگان در این دوره از پیکارهای ددلیفت قهرمانی کشور در تلاش برای کسب عناوین برتر اوزان 59، 66، 74، 83، 93، 105، 120 و به اضافه 120 کیلوگرم با یکدیگر به رقابت می‌پردازند؛

در پایان خاطر نشان کرد: رده سنی بالای 60 سال این رقابت‌ها به صورت وزن آزاد است، ضمن اینکه رقابت‌ در وزن 53 کیلوگرم این پیکارها ویژه ورزشکاران شرکت کننده در رده‌های سنی نوجوان و جوانان در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.