سرپرست تیم فوتبال سایپا گفت :شخصی غیر فوتبالی علیه من بیانیه صادر کرد و پورحیدری باید جلوی آن را می گرفت.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اصغر حاجیلو در خصوص تقابل با استقلال و رویارویی با منصور پورحیدری و پرویز مظلومی اظهار داشت: سال ها به همراه پورحیدری استقلال را سر پا نگه داشتیم. دوستی قدیمی با هم داریم. هیچ اختلافی بین وجود ندارد اما نمی‌دانم چرا برخی دیگر از پیشکسوتان استقلال با یکدیگر مشکل دارند.
وی ادامه داد: پورحیدری بزرگتر از من است و همه باید به پیشکسوتانی چون پورحیدری احترام بگذاریم . احترام به بزرگتر واجب است. امیدوارم که او همیشه صحیح و سالم در استقلال باشد.
سرپرست سایپا افزود: از یکسری موارد در گذشته دلخور بودم نمی دانم چرا بیانیه‌ای علیه من صادر شد و امثال پورحیدری جلوی این کار را نگرفتند.
حاجیلو در مورد منظورش از صادر کننده بیانیه کیست :یک شخص غیرفوتبالی چون استقلالی نیست کسی که دست به هر کاری در فوتبال می‌زند و هر کسی را که می‌خواهد جابجا می‌کند اما در مورد پورحیدری مسائل فرق می‌کند. امثال پیشکسوتانی چون مظلومی و پورحیدری برای استقلال زحمت کشیدند و با حمایت‌های آنها بود که استقلال به اینجا رسیده است همچنین سایر پیشکسوتانی که هم اکنون در خانه هستند. هم در موفقیت استقلال نقش داشته‌اند.
حاجیلو در خصوص نرفتن منصوریان به سمت نیمکت استقلال پرسید، گفت: او کار قشنگی نکرده البته از منصوریان بعید است این حرکت زیرا در اخلاق و رفتار او نمی‌گنجد. قاعده‌های کار را به خوبی بلد است پس صد در صد به سمت نیمکت استقلال رفته است.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار