مشکلات حوزه راه وشهرسازی محلات ودلیجان باحضورمدیرکل راه وشهرسازی استان مرکزی بررسی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از اراک ، مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی در بازدید از پروژه های راه و شهرسازی محلات، با اختصاص زمین برای آزادسازی و تکمیل بلوار شهید غفاری محلات و اختصاص زمین برای احداث بخشداری نیم ور موافقت کرد.

در این دیدار که با حضور سلیمی نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی، شهردار و رییس شورای شهر و مسئولان اداره راه و شهرسازی محلات برگزار شد، پیرامون پروژه های مختلف شهرستان محلات بحث و رایزنی صورت گرفت و بازدید میدانی از آنها انجام شد.

نصرالله نژاد همچنین بر تکمیل جاده چهارخطه میدان باقرآباد تا ورودی جاده زیرآب تا دهه فجر امسال تاکید کرد.

همچنین انجام روکش آسفالت جاده حدفاصل میدان شورا تا دانشگاه دولتی محلات، رفع مشکل زمین خانه بازنشستگان امید و ورزشگاه هزار نفری و زمین هنرستان و واگذاری سند زمین پمپ بنزین محلات از جمله توافقات صورت گرفته بود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی در بازدید از شهر نیم ور هم گفت در صورت تعریض ادامه ورودی نیم ور توسط شهرداری، روکش آسفالت توسط اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی انجام می شود .

همچنین مقرر شد با مشارکت شهرداری نیم ور و اداره کل راه و شهرسازی، زمین با کاربری تجاری واقع در فاز یک مسکن مهر، جهت مسایل خدماتی مورد استفاده قرار گیرد.

نصرالله نژاد همچنین از اختصاص 15 میلیاردریال اعتبار برای ادامه پروژه های راهسازی شامل تکمیل باند دوم محور نراق به دلیجان ،آبگرم به محلات وایمن سازی محور دلیجان به محلات خبرداد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت

برچسب ها: اراک ، مرکزی ، محلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۸ ۲۴ مهر ۱۳۹۸
ساخت ترمینال مسافری دلیجان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۶ ۲۴ مهر ۱۳۹۸
تعریض جاده محلات به دلیجان