سرپرست معاون سیاسی واجتماعی فرمانداری کاشان گفت: هیچ مانع ومحدودیتی برای صدورمجوزبرگزاری نشستهای انتخاباتی درچارچوب قانون وجودندارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان عباسعلی قپانی پور در جلسه کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات اجتماعی انتخابات اظهار داشت: فرمانداری کاشان به منظور حضور پرشور و نشاط و حداکثری قشرهای مختلف مردم بویژه جوانان و دانشجویان در پای صندوق های رای، آماده صدور مجوز برای تشکل های مختلف سیاسی در چارچوب قانون است.

وی با تاکید بر حضور دانشجویان در عرصه های مختلف سیاسی، خاطرنشان کرد: جامعه نیازمند دانشجوی پویا، فعال و پرجنب و جوش است چون این قشر مدیران آینده کشورهستند.

قپانی پور تصریح کرد: دانشجویان باید با برگزاری کرسی های آزاداندیشی و مناظره های سیاسی ضمن رعایت کردن عدالت، گام های موثری را برای تشویق، ترغیب و مشارکت حداکثری قشرهای جامعه در انتخابات بردارند.

مدیر مرکز حوزه های علمیه منطقه کاشان نیز در این نشست با گلایه از حضور نداشتن برخی اعضای کمیته در این نشست گفت: برخی کلیات انتخابات در این کمیته مغفول مانده است.

حجت الاسلام والمسلمین منصور فرجی اظهار داشت: ویژگی نماینده اصلح، وظیفه نماینده در مجلس و شخصیت نماینده با جایگاه شهرستان باید در تبلیغات تبیین شود.

وی با تاکید بر بهره گیری از توانمندی های مساجد و هیات های مذهبی در تبلیغ، تشویق و ترغیب مردم برای حضور در پای صندوقهای رای افزود: مساجد پایگاه های قوی هستند که روی آنها خوب حساب باز می کنیم، اما از آنها کم کار می کشیم.

در این نشست اعضای کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات محیطی دیدگاه ها و نظرات خود را برای هرچه با شکوه تر برگزار کردن و حضور حداکثری مردم در انتخابات بیان کردند.

انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی همزمان با انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری هفتم اسفند سال جاری در سراسر کشور برگزار می شود

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.