فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده از كشف تجهيزات گنج ياب از 3 متهم در منطقه تاريخی سهرورد اين شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ سرهنگ بهرام خلیلی گفت: ماموران انتظامی كلانتری 12 سهرورد استان حین گشت زنی در حوالی روستای قلعه جوق به یك دستگاه خودرو پراید مشكوك شده و خودرو را متوقف كردند.

وی افزود:خودرو به رانندگی "ر-ع" و سرنشینی دو نفر به هویت "م-م" و "م- و" پس از توقف در بازرسی از خودرو به لوازم مشكوك برخورد و جهت بازرسی بیشتر، خودرو و سرنشینان به كلانتری منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده ادامه داد: در بررسی تكمیلی مشخص شد این افراد با دو دستگاه فلزیاب ، دو عدد لوپ (فرمان شكل) یك عدد حفره یاب ، تعدادی آنتن ،‌آلات تنظیم دستگاه و اتصالات مربوطه و بلندگوی مربوط به دستگاه كه به صورت ماهرانه ای در داخل كیف مسافرتی بزرگ جاساز شده بود كشف شد.

خلیلی با بیان اینكه تجهیزات مكشوفه صرفا در امر گنج یابی و فلز یابی كاربرد دارد تصریح كرد: متهمان در بازجویی های فنی پلیس علت حضور و انگیزه خود از همراه داشتن تجهیزات و دستگاه ها را پیدا كردن گنج و زیر خاكی در منطقه تاریخی سهرورد عنوان كردند.

رییس پلیس خدابنده با اشاره به اعتراف متهمان به اقدام مجرمانه با تیز هوشی ماموران انتظامی خاطرنشان كرد: متهمان به همراه تجهیزات مكشوفه با تشكیل پرونده و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

 برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ب



برچسب ها: کشف ، تجهیزات ، خدابنده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.