یک منبع آگاه در مسکو از تلاش عربستان برای کمک گرفتن از روسیه به منظور خروج آبرومندانه از باتلاق جنگ یمن خبر داد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، پایگاه خبری میدل ایست پانوراما به نقل از یک منبع دیپلماتیک یمنی در مسکو فاش کرد عربستان پس از گذشت 9 ماه از "تجاوز به یمن،" به دنبال خروج آبرومندانه از باتلاق این کشور است؛ بگونه ای که سعودی ها بطور غیر مستقیم به شکست در این کشور اعتراف کرده اند.

این منبع تصریح کرد: به تازگی هیئتی سعودی از مسکو بازدید کرده و به روسیه پیشنهاد داده است با مداخله در پرونده یمن، از راه های دیپلماتیک کمک کند این جنگ به پایان برسد.

این منبع در ادامه افزود: پس از آنکه کاخ سفید از پیشنهاد عربستان به روس ها برای متوقف کردن جنگ و بازگشت به راه حل سیاسی آگاه شد، تلاش کرد این طرح را با شکست مواجه کند. از این رو به عربستان دستور داد حملات متجاوزانه خود را ادامه دهد. این کشور تنها به این اقدام نیز اکتفا نکرد و هم پیمانان اروپایی و رژیم صهیونیستی را تشویق کرد موشک، بمب و تجهیزات جنگی به نیروهای ائتلاف سعودی بدهند.

میدل ایست پانوراما در پایان به نقل از این منبع افزود: آمریکا خسارت جنگی در یمن را به منزله فاجعه ای سیاسی و راهبردی برای خود و متحدانش در منطقه به حساب می آورد؛ چرا که این کشور از مهمترین مناطق راهبردی در خاورمیانه است.


انتهای پیام/


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۸ ۱۰ آذر ۱۳۹۴
تمام شرارت‌ها و فتنه‌های شیطان بزرگ در رژیم مرتجع آل سعود خلاصه. شده، تمام.گروهک های تکفیری تروریستی از فرقه ضاله وهابیت تغذیه و حمایت میشوند، نباید پای متجاوزین تکفیری وهابی آل سعود به راحتی از باتلاق یمن به سلامت خارج شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۹ ۰۹ آذر ۱۳۹۴
مرگ بر شیطان بزررررررررررررررررگ (آمریکا) و دست نشاندهایش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۸ ۰۹ آذر ۱۳۹۴
لعنت بر امریکا وآل سعودورژیم اضافی اسرائیل!لعنت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۶ ۰۹ آذر ۱۳۹۴
مرگ بر آمریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۶ ۰۹ آذر ۱۳۹۴
اخرالامر پیروز میدان مردم یمنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۷ ۰۹ آذر ۱۳۹۴
مرگ بر امریکا
آخرین اخبار