همایش تحکیم بنیاد خانواده در نوشهر برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، در این همایش که صبح امروز با حضور مریم جمشیدی مدیرکل امور بانوان استانداری مازندران در نوشهر برپا شد، مسائل فراروی آموزش در حوزه خانواده بحث و تبادل‌ نظر شد.

مشاور خانواده در این همایش، تحکیم بنیان خانواده را بحث علمی و بنیادی بیان کرد و گفت: همه جامعه شناسان و روانشناسان معتقدند سه عنصر اساسی در تربیت بچه کارآمد و مفید بوده که شامل خانه و خانواده، مدرسه و نظام تعلیم و تربیت و سیستم نظام اجتماعی یا جامعه است.

محمدرضا سلیمانی با تاکید بر اینکه این سه رأس مثلث در شکست و موفقیت فرزندان مفید هستند نوان کرد: اولین و مهم‌ترین عامل موفقیت و شکست یک فرزند، خانواده است زیرا پدر و مادر دو بال مهم در پرورش بچه‌ها هستند و شخصیت والدین، سلامت روحی، روانی و اجتماعی خانواده، نحوه تربیت و شیوه‌های تربیت فرزندان، روابط اجتماعی درون خانواده جز عوامل مهمی هستند که در بین خانواده‌ها به چشم می‌ خورند.

سلیمانی یادآور شد: امروز خانواده با شرکت خود در همایش تحکیم بنیان خانواده ثابت کردند که فرزندانتان برای شما مهم هستند و این جمع این باور را می‌رساند که در همه زمینه‌ها برای تعلیم و تربیت درست، همراه با آموزش ‌و پرورش هستید.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ف


برچسب ها: ساری ، همایش ، نوشهر ، تحکیم ، خانواده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.