سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: تأثیرات نامه مقام معظم رهبری در تاریخ ماندگار خواهد بود.

سید کمال سجادی در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به نامه اول رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپا و آمریکای شمالی که پیرامون فهم و درک درست از اسلام بود، اظهار داشت: رهنمود دوم مقام معظم رهبری خطاب به جوانان کشورهای غربی نشانگر این است که نگارش این نامه‌ها تأثیرات مطلوبی داشته و قطعا آثار آن در تاریخ ماندگار خواهد بود.

وی با بیان اینکه نامه رهبر معظم انقلاب به جوانان غربی برآمده از افکار و گفتمان اسلام ناب محمدی(ص) است، ادامه داد: در این نامه مقام معظم رهبری اسلام را به خوبی تشریح کرده و جوانان اروپایی را به شناخت درست از اسلام هدایت می‌کنند.

سجادی با اشاره به دیدگاه دوگانه غربی‌ها نسبت به تروریسم تصریح کرد: سران غرب از تروریست‌ها دفاع می‌کنند و آنها را تروریست خوب خطاب می‌کنند، آنها در حقوق بشر نیز معیار دوگانه دارند به صورتی که حقوق بشر را فقط برای جوامع غربی تجویز می‌کنند و سایر انسانها را در دیگر نقاط دنیا مانند لبنان، عراق و سوریه مورد حمله قرار می‌دهند.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری تأکید کرد: دانشگاه‌ها،‌ دپارتمانهای علوم انسانی، صدا و سیما، وزارت خارجه، وزارت ارشاد و حتی احزاب و تشکل‌ها باید گفتمان رهبر معظم انقلاب را مورد تحلیل و ارزیابی قرار دهند و آن را بخوبی اطلاع رسانی و منعکس کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اگر درباره نامه رهبر معظم انقلاب به درستی و نحو احسن اطلاع رسانی شود، مطمئنا نتیجه بسیار مطلوب و تاثیرگذاری خواهد داشت و می توان امیدوار بود که نگرش جامعه جوان غربی به اسلام ناب و مسلمانان تغییر کند.

انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار