رئیس پلیس "فتا" فرماندهی انتظامی استان از دستگیری فردی خبر داد که با ایجاد صفحه جعلی درگاه بانک "فیشینگ" اقدام به سرقت اطلاعات حساب بانکی افراد و برداشت از حساب آنان می كرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ "سیدموسی حسینی" گفت: فردی با ایجاد صفحه جعلی درگاه بانک "فیشینگ" اقدام به سرقت اطلاعات حساب بانکی افراد و برداشت از حساب آنان می كرد.

وي افزود: این فرد به صورت کاملا حرفه ای از تمام ابزارهای موجود در جهت شناسایی نشدن در فضای مجازی استفاده می کرده که با هوشیاری کارشناسان این پلیس، شناسایی دستگير و تحویل مقامات قضایی شد.

رئیس پلیس "فتا" فرماندهی انتظامی استان فارس اظهار كرد: این پلیس با به کارگیری تمام ابزارها و دانش فنی خود آسایش را از متخلفان در حوزه سایبر سلب کرده و موجبات امنیت در این فضا را به وجود آورده است.

سرهنگ "حسيني" خاطرنشان کرد: مردم می توانند از طریق سایت پلیس فتا به نشانی www.cyberpolice.ir با ما در ارتباط باشند و ضمن ارایه نظرها و پیشنهادات خود، ما را از جرایم و تخلفاتی که مشاهده می کنند آگاه کنند.

وي از شهروندان درخواست كرد: در هنگام ورود به درگاه های بانک ها و سایت های فروش کالا ضمن بررسی دقیق آدرس سایت از اصالت آن اطمینان حاصل كنند.


انتهای پیام/ی
برچسب ها: دستگیری ، صیاد ، شکار ، صید ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.