مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: دولت تدبیر و امید برای رفع مشکلات آموزشی در استانهای لازم التوجه برنامه ویژه ای دارد.

دولت برای رفع مشکلات آموزشی استانها برنامه ویژه ای دارد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، فریدون سیدمصطفوی در اختتامیه سومین اجلاس روسای آموزش و پرورش مناطق 24 گانه استان که در محل سالن اجلاس اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد؛ اظهار داشت: وضعیت آموزشی استان آذربایجان غربی به عنوان یکی از 3 استان لازم التوجه در شورای هماهنگی، بهبود و ارتقای شاخص های آموزشی و پرورشی مناطق محروم و کمتر توسعه یافته کشور با حضور وزیر آموزش و پرورش، معاونین وزیر آموزش و پرورش، نمایندگان دفتر ریاست جمهوری، بنیاد برکت، بنیاد علوی و کمیته امداد امام خمینی(ره) مورد بررسی قرار گرفته است که امیدواریم برای رفع محرومیت های این استان تصمیمات مناسب اتخاذ شود.

وی خاطر نشان ساخت: استان آذربایجان غربی از نظر تراکم دانش آموز در کلاس درس، سرانه فضای آموزشی و نسبت دانش آموز به معلم به ترتیب در رتبه 27 و 28 و 26 کشور قرار دارد و نیازمند توجه ویژه مسئولان عالی کشور می باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اذعان داشت: تحول در وضعیت آموزش و پرورش استان نیازمند همت همه جانبه مسئولان و بویژه خیرین عزیز می باشد.

سیدمصطفوی با اشاره به فرا رسیدن فصل سرما در استان تصریح کرد: بمنظور پیشگیری از حوادث احتمالی، بازدید از مدارس و بررسی سیستم های گرمایشی مدارس یک ضرورت است.

وی در پایان با بیان اینکه پذیرفتن مسئولیت در آموزش و پرورش کار بسیار دشوار و سنگینی است؛ افزود: مدیران آموزش و پرورش باید در کلیه امورات آموزش و پرورش از ادارت تا مدرسه احساس مسئولیت کنند.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.