فرمانده انتظامی شهرستان "مرودشت" استان از توقیف یک دستگاه کامیون حامل برنج قاچاق به ارزش یک میلیارد و پنجاه میلیون ریال در آن شهرستان خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ دوم "دلاور القاصی مهر" گفت: ماموران انتظامي شهرستان "مرودشت" اقدام به ایست و بازرسی مقطعی در سطح محور مواصلاتی اين شهرستان كردند که در اين ماموريت به یک دستگاه کامیون "تريلر" مظنون و آن را متوقف كردند.

وی افزود: پس از متوقف كردن خودرو در بازرسي از "تریلر" مقدار 20 تن و 800 کیلوگرم برنج خارجی قاچاق فاقد هر گونه مدارک گمرگی به ارزش یک میلیارد و پنجاه میلیون ریال كشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان "مرودشت" اضافه كرد: در اين ماموريت، يك دستگاه خودرو پرايد نيز كه مورد ظن ماموران قرار گرفته بود، متوقف و در بازرسي از آن  ۱۱ گرم سوخته تریاک، ۲ گرم تریاک کشف شد.

سرهنگ دوم "القاصی مهر" با اشاره به دستگيري 4 نفر در اين عمليات گفت: متهمان دستگیر شده به مرجع قضایی معرفی شدند.

وي با اهمیت مبارزه با قاچاق کالا در جامعه اشاره كرد و افزود: کنترل دقیق محور و خودروهای عبوری و مبارزه با قاچاق كالا در دستور كار ماموران انتظامي "مرودشت" قرار دارد و لازم است مردم در اين خصوص با پليس همكاري لازم را داشته باشند، زيرا رسیدن به امنیت پایدار و مبارزه با قاچاقچیان با مشارکت مردمی حاصل می شود.

انتهای پیام/س
برچسب ها: توقیف ، محموله ، برنج ، قاچاق ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.