مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از اختصاص ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای برنامه ها و طرح های فرهنگی این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز لرستان؛حجت الاسلام حمید رضا حنان در جلسه شورای برنامه ریزی استان لرستان با اشاره به اینکه ما در حوزه های مختلف استان برنامه داریم اظهار داشت: تا کنون بیش از ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای طرحهای فرهنگی استان اعتبار جذب کرده ایم.

وی به موضوع تجهیز مجتمع های فرهنگی در استان لرستان و اعتبارات در نظر گرفته شده در کل کشور در این زمینه اشاره کرد و گفت: در مجموع برای تجهیز مجتمع های فرهنگی در کشور ۱۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده که از این میزان چهار میلیارد تومان مربوط به استان تهران و ما بقی آن به سایر استانها اختصاص می یابد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با بیان اینکه وزارتخانه قول مساعد داده که تجهیز مجتمع های فرهنگی لرستان را در اولویت قرار دهد گفت: ۶۰۰ میلیون تومان در این زمینه به استان لرستان پرداخت خواهد شد.

حجت الاسلام حنان از جذب یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان برای کانون های مساجد لرستان خبر داد و تصریح کرد: در مجموع تا کنون توانسته ایم از محل های مختلف برای استان ۱۰ میلیارد تومان اعتبار جذب کنیم.

وی از خرید ۴۰۰ میلیون تومان کتاب در استان خبر داد و گفت:اداره کل ارشاد لرستان پس از ماه صفر «از ساز تا آواز» در استان برنامه دارد!

انتهای پیام/ش
برچسب ها: اختصاص ، اجرا ، طرح ، فرهنگی ، لرستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.