مسئول دبیرخانه جشنواره هنرهای آسمانی از برگزاری این جشنواره همزمان با دهه فجر امسال خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از قم، حجت‌الاسلام محمود ملکدار ظهر امروز در دیدار با اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره هنرهای آسمانی و دبیران کمیته‌های مختلف این جشنواره با بیان اینکه اکنون چهارمین دوره جشنواره در حال برگزاری است،بیان کرد: باید در حوزه افرادی وجود داشته باشند که در زمینه‌های هنری پرچم‌داری کنند.

وی گفت: این جشنواره با هدف اینکه طلاب با موضوعات هنر در امر پژوهش آشنا شوند، برگزار می‌شود، البته باید در نظر داشت هنر ظرفیت خوبی برای انتقال مفاهیم اسلامی است.

معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه با اشاره به اینکه چهارمین جشنواره هنر آسمانی امسال در دهه فجر برگزار می‌شود،اظهار کرد: این جشنواره در قالب داستان، شعر و پژوهش است که علاقه‌مندان بر اساس توانمندی خود می‌توانند در آن شرکت کنند.

ملکدار عنوان کرد: بخشی از این جشنواره با توجه به دوران پرافتخار دفاع مقدس به این بخش اختصاص پیدا کرده زیرا این دوران بسیار ارزشمند و درس‌آموز است.

وی گفت: مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، مرکز پژوهش‌های صدا و سیما، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و حوزه هنری قم در برگزاری این جشنواره مشارکت داشته‌اند.

مسئول دبیرخانه جشنواره هنرهای آسمانی از تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره هنرهای آسمانی تا پایان آذر امسال خبر داد و افزود: مرحله‌ای نیز برای انتخاب برگزیدگان جشنواره در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.