قهرمان لیگ جهانی کاراته گفت : تمایل داوران به سمت تیم ژاپن بود و این قضیه کاملآ مشهود بود .

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان سجاد گنج زاده ملی پوش کاراته کشورمان که به همراه ذبیح اله پورشیب دیگر ملی پوش کشورمان ، به دعوت فدراسیون ژاپن در آخرین دوره رقابت های کاراته وان سال 2015 که در اوکیناوا برگزار شد ، شرکت کرد و امروز یکشنبه 8 آذرماه موفق به کسب مدال طلای این رقابت ها شد ، در گفتگو با خبرنگار ما گفت :خدا را شکر می کنم که توانستم خوشرنگ ترین مدال را کسب کنم . سطح مسابقات بالا بود قهرمانان زیادی در این مسابقات حضور داشتند.
وی درباره داوری این رقابت ها ادامه داد : سطح داوری رقابت ها خوب بود ، و البته بهتر است بگویم بد نبود . تمایل داوران به سمت تیم ژاپن بود و این مسیله کاملآ مشهود بود .
نماینده وزن 84 + کیلوگرم کشورمان ادامه داد : در برابر حریف ژاپنی ام 2 پای عقب به سر وی ضربه وارد کردم ولی هیچکدام از داوران عکس العملی از خود نشان ندادند و در واقع دوست نداشتند که من بتوانم کاراته کا کشور میزبان را شکست دهم ولی خدا کمک کرد و توانستم حریف ژاپنی ام را شکست دهم .
گنج زاده در ادامه به مسابقه فینال ذبیح اله پورشیب اشاره کرد و تصریح کرد : بازی فینال پورشیب هم نشان دهنده همین مطلب بود و داوران با کشور میزبان مهربان بودند وگرنه پورشیب استحقاق مدال طلا را داشت .
وی در خصوص حریفان و مبارزاتش اینگونه بیان داشت : دور اول با بازیکن چین تایپه مسابقه داشتم و توانستم 7 بر 1 این حریف را شکست دهم و دور بعد هم با برنده سوییس و ژاپن بازی داشتم که توانستم از سد این حریف ژاپنی که بازیکن خیلی خوبی بود ، بگذرم و 1 بر 0 این حریف را شکست دهم و به دیدار پایانی راه پیدا کنم و در فینال هم برابر حریف قدرتمندی از آذربایجان به پیروزی رسیدم .
قهرمان لیگ جهانی کاراته وان در ادامه افزود : برای این رقابت هت نزدیک یک ماه تمرین کردم . بعد از رقابت های آسیایی چند روزی به خود استراحت داده و پس از آن برای آماده شدن تمرین و تلاش کردم .
وی عنوان کرد : تمام انگیزه ام این بود که بتوام کاگاوا کاراته کا ژاپنی که در رقابت های آسیایی مرا شکست داد ، را در این رقابت هاشکست دهم ولی متاسفانه وی به دلیل آسیب دیدگی در این رقابت ها شرکت نکرد .
نایب قهرمان آسیا خاطرنشان کرد : جا دارد از فدراسیون کشور ژاپن تشکر کنم که امکانات حضور ما را در این رقابت ها فراهم کرد حتی قبل از آغاز مسابقات کمپ تمرینی را تشکیل دادند که توانستیم به تمرین با کشورهای دیگر شرکت کننده بپردازیم و این خود تجربه خوبی برای من بود .
وی ادامه داد : از سرپرست فدراسیون جناب طباطبایی تقدیر و تشکر ویژه را دارم که واقعآ برای گرفتن ویزای ما تلاش کرد و شرایط را برای اعزام ما به این مسابقات تسهیل کرد . 
گنج زاده در پایان گفت : از مربی خودم دکتر خوش سیما که زحمات زیادی را برای من کشیده اند تشکر می کنم همچنین از مربی بدنسازم مهرزاد خیراندیش نیز کمال تشکر را دارم .

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار