دلایل زیادی برای مرگ بروس لی عنوان شد اما برخی آن را یک قتل از پیش طراحی شده می دانستند.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان چند سال قبل که استاد جی هان جی به ایران سفر کرد در یک محفل خصوصی در مورد مرگ بروس لی چنین گفت:

بروس لی یکی از شاگردان با استعداد من بود وی به دلیل چهره ی جذابی که داشت و مهارتش در کونگ فو از شهرت بالایی برخوردار بود و البته وی فقط در رشته کونگ فو فعالیت نمی کردبلکه فنون شین مو هاپکیدو را از من آموخت.

وی در فیلم بازی با مرگ از من خواست که به عنوان استادش در فیلم بازی کنم و در آن زمان من کمربند طلایی داشتم و بالاترین رده در رشته دفاع شخصی و شین مو هاپکیدو محسوب میشد و من به نوعی استاد دفاع شخصی بروسلی بودم.

بروس لی (لی جان فان )هر روز محبوب تر و محبوب تر شد و پس از اینکه وی جان خود را از دست داد شوک عجیبی برای همه ما بود شایعاتی از قبیل اینکه وی در صحنه فیلمبرداری یک فیلم، با فشنگ واقعی مورد هدف قرار گرفته و خیلی شایعات دیگر در این باره بود...

اما تا جایی که من اطلاع دارم یکی دو روز قبل از صحنه فیلمبرداری یکی از نور افکن های سالن به یکباره از سقف جدا می شود و به سر بروس برخورد می کند و پس از آن حدود دو روز بعد بود که بروس جان خود را از دست داد و بسیاری معتقدند وی در اثر آن ضربه جان خود را از دست داده است و این اتفاق در هنگ کنک رخ داد.

قاتل بروس لی پیدا شد + فیلم

بروس لی بنانگذار سبک جیت کاندو نیز بود .

بروس لی در ۲۷ نوامبر سال ۱۹۴۰ ساعت اژدها بین ساعت ۷ تا ۹ صبح در سال اژدها طبق تقویم طالع‌بینی چینی در یک بیمارستان چینی در محله چینی‌های سانفرانسیسکو به دنیا آمد.

پدرش لی هو چون (Lee Hoi-Chuen) (李海泉) چینی بود. مادر کاتولیکش گریس هو یک چینی آلمانی تبار بود. وقتی بروس لی سه ماه داشت والدینش به هنگ کنگ برگشتند .

قاتل بروس لی پیدا شد + فیلم

نام کوچک کانتونی بروس لی، جان فان (Jun Fan) بود. وقتی بروس لی متولد شد، نام انگلیسی بروس (Bruce) به نظر می‌رسد توسط پزشک یا پرستار بیمارستان، دکتر ماری گلاور برروی بروس لی گذاشته شد. اگرچه خانم لی در بدایت امر چندان به فکر گذاشتن اسم انگلیسی روی نوزادش نبود ولی این نام را متناسب انگاشت و با نام دکتر گلاور موافقت کرد.[به هر حال نام انگلیسی او هرگز به همراه نام فامیلی او استفاده نشد تا این که در یک دبستان که یکی از بخش‌های کالج لاسال(یک دبیرستان در هنگ کنگ) بود در ۱۰ یا ۱۲ سالگی ثبت نام کرد و بعداً در دبستانی دیگر. (کالج فرانسیس خاویر در کولون) که در آنجا لی به نمایندگی تیم بوکس در مسابقات بین مدارس برگزیده می‌شود.

قاتل بروس لی پیدا شد + فیلم

پدر بروس لی هوی چون یک ستاره مشهور اپرای کانتون بود. لذا بروس لی از طریق پدرش وارد سینما شد و وقتی کودک بود در چند فیلم سیاه و سفید کوتاه بازی کرد. لی اولین نقشش را به عنوان نوزاد در کالسکه بازی کرد. وقتی که او ۱۸ سال داشت ۱۲ فیلم بازی کرده بود.

در ۱۹۵۹–۱۹۶۴ در ایالات متحده بروس لی سودای بازی کردن در فیلمها را از سر به در کرده و هنرهای رزمی را پی گیری کرد.

اولین آشنایی بروس با هنرهای رزمی توسط پدرش - لی هوی چون- صورت گرفت. او در ابتدا مهارتهای پایه‌ای در سبک تای چی را از پدرش فرا گرفت.سی فوی بروس لی یعنی استاد بزرگ وینگ چون - ییپ من - همکار و دوست پدر او بود. بروس از سن ۱۳ تا ۱۸ سالگی تحت تعلیم استاد هنگ کنگی خویش ییپ من بود.

قاتل بروس لی پیدا شد + فیلم

مانند اکثر مدارس هنرهای رزمی چینی در آن زمان، کلاس‌های سیفو ییپ من توسط شاگردان ارشد و درجه بالا اداره می‌شد. یکی از شاگردان ارشد ییپ من «وانگ شون لئونگ» بود. بر طبق گفته‌ها او بیشترین تأثیر را بر کونگ فوی وینگ چونِ بروس لی داشته‌است. پس از اینکه تعدادی از شاگردان پپپ من به دلیل بعضی آداب و رسوم چینی از آموزش به بروس لی خودداری کردند، ییپ من به طور خصوصی شروع به آموزش بروس لی کرد. بروس همچنین بوکس غربی را نیز یاد گرفت و مسابقه فینال قهرمانی بوکس در سال ۱۹۵۸ را با ناک اوت کردن «گری الم» که قهرمان سه بارهٔ مسابقات بود، در راند سوم به پایان رساند. قبل از مسابقهٔ نهایی بروس سه حریف قبلی اش را مستقیماً در همان راند اول ناک اوت کرده بود. بعلاوه بروس تکنیکهای شمشیرزنی غربی را از برادرش «پیتر لی»- که قهرمان شمشیرزنی در زمان خودش بود- یاد گرفت.


بروس لی در سن ۱۹ سالگی به منظور فرار ازتبهکاران و تنها با ۱۰۰ دلار با کشتی وارد ایالات متحده آمریکا شده و با کمک رئیس رستورانی که در آن کار می‌کرد در مدرسه فنی ادیسون ثبت نام کرد. سپس با پیشنهاد مشاور خود به تحصیل در رشته فلسفه مشغول گربروس لی در ابتدای ورودش به آمریکا و برای تامین هزینه تحصیلش ناگزیر در رستوران کار می‌کرد اما چون آشپز آن رستوران با او مخالف بود مجبور شد از آن جا خارج شود و به کار پخش روزنامه در سطح شهر پرداخت و شب‌ها نیز مشغول درس خواندن بود تا بتواند در دانشگاه واشنگتن قبول شود.

قاتل بروس لی پیدا شد + فیلم

بروس لی آموزش هنرهای رزمی در آمریکا را از سال ۱۹۵۵ شروع کرد. در آغاز کار او وینگ چون آموزش می‌داد. هنری که بر پایه برداشت‌ها و آموخته‌هایش در هنگ کنگ بود. جان فان کونگ فو (که معنای لغوی آن کونگ فوی بروس لی است.)در واقع نامی بود که بروس لی بر روی هنر رزمی خودش گذاشته بود، که اساساً روش تعدیل یافته او در وینگ چون بود. اولین شاگرد بروس یک جودو کار به نام «جس گلاور» بود که بعدها دستیار او شد. قبل از نقل مکان به کالیفرنیا، لی اولین مدرسهَ هنرهای رزمی اش را در سیاتل با نام «موسسهٔ جان فان کونگ فوی لی» افتتاح کرد. لی همچنین روش لگد زنی اش، که شامل لگد مستقیم یونگ چون و لگد قدرتی کونگ فوی شائولین شمالی می‌شد را ارتقا بخشید.

اما بعد از مدتی با مخالفت چینی‌های مقیم آمریکا مواجه گشت و آنها از وی خواستند دست از آموزش به خارجی‌ها بر دارد اما بروس لی در تصمیمش مصمم بود و آنها برای تعطیل کردن باشگاه وی مبارزی ماهر به نام «وانگ جک مان» را به منظور مبارزه با بروس لی فرستادند که در این مبارزه وانگ به سختی شکست خورد

بروس لی بعد از آموزش تصمیم به شرکت در مسابقات کاراته و نشان دادن توانایی‌های خود در هنرهای رزمی گرفت. بدین منظور در سال ۱۹۶۴ در سالن ورزشی لانگ بیچ با اجرای چند حرکت نمایشی با سرعت و قدرتی خیره‌کننده نامش بر سر زبان‌ها افتاد.

بعد از نمایش لانگ بیچ یک کارگردان که اتفاقاً در سالن حضور داشت به ملاقات بروس لی رفت و از وی خواست در سریال «زنبور سبز» به ایفای نقش بپردازد و بروس هم پذیرفت و این مقدمه‌ای شد برای ورود بروس لی به سینما.(البته بروس لی در کودکی نیز در چند فیلم ایفای نقش کرده بودچون پدر او بازیگری هنگ کنگی بود او در ۶ ماهگی گریم شد و نقش شاهزاده را بازی کرد و در ۶ سالگی نقش کودک دزدی را و در ۱۱ سالگی فیلم غازهای وحشی را بازی کرد)

ابداع سبک جیت کان دو

بروس لی بعد از بازی در چند سریال و فیلم سینمایی مانند سریال زنبور سبز، فیلم سینمایی مارلو، مجموعه تلویزیونی لانگ استریت و.... در آمریکا تصمیم گرفت به هنگ گنگ بازگردد و برای هم میهنانش نیز چند فیلم بازی کند که بلافاصله با استقبال شرکت‌های فیلم سازی روبه رو شد اول فیلم راهب کوهتانگ و توسط استدیو گلدن هاروست و کارگردانی «لو وی» کارگردان معروف چینی به ایفای نقش در فیلم‌های رئیس بزرگ و ضربه نهایی پرداخت که این فیلم‌ها رکورد فروش تمامی فیلم‌های هنگ کنگی را شکست.

بعد از این فیلم‌ها همه به این نتیجه رسیدند که بدون شک بروس لی برترین رزمی کار دنیاست. سپس بروس لی خود تصمیم گرفت فیلم بسازد بدین منظور در سال ۱۹۷۲ شرکت فیلمسازی خود به نام «شرکت فیلمسازی کنکورد» را دایر کرد و خود کارگردانی فیلم «راه اژدها» یا <<بازگشت اژدها>> را به عهده گرفت. این فیلم در هنگ کنگ مجدداً رکورد فروش فیلم‌های قبلی بروس را شکست.

در این دوران بروس لی با موج پیشنهادهای شرکت‌های فیلم سازی مواجه گشت و وی در چهارمین فیلم معروف خود «بازی مرگ» به ایفای نقش پرداخت. در این فیلم توسط دشمنانش زخمی گشت اما به دلیل فوت ناگهانی بروس لی فیلم نا تمام باقی‌ماند.

به هر حال شایعات هنوز هم پیرامون مرگ مشکوک بروس لی وجود دارد اما روایت فوق به طرو مستقیم از زبان استاد جی هان جی در زمان حضورش در ایران بود که البته به دعوت استاد قلی زاده در گشور ما حضور یافت.

استاد قلی زاده مسئول شبک شین مو هاپکیدو در آسیا و اقیانوسیه هم اکنون در ای رشته فعال می باشند .

۱۹۶۹ مارلو Winslow Wong

۱۹۷۱ رئیس بزرگ لو ووی چنگ چائو-آن تحت عنوان مشت‌های خشم نیز شناخته می‌شود

۱۹۷۲ ضربه نهایی لو ووی چن زن تحت عنوان ارتباط چینی نیز شناخته می‌شود، همچنین در ایران معروف به خشم اژدها

راه اژدها بروس لی تانگ لونگ تحت عنوان بازگشت اژدها نیز شناخته می‌شود

۱۹۷۳ اژدها وارد می‌شود رابرت کلوز لی تحت عنوان عملیات اژدها نیز شناخته می‌شود

۱۹۷۳ بازی مرگ بروس لی لی به دلیل مرگ بروس، ناتمام باقی‌ماند

۱۹۷۸ بازی مرگ رابرت کلوز بیلی لو از برخی از سکانس‌های بازی مرگ استفاده و در باقی صحنه‌ها از بدل برای بروس استفاده شد.




*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۳۶
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۰۰:۳۲ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
بروسلی
Iran (Islamic Republic of)
حسین قلی نژاد عاشق استاد بینظیر بروسلی.
۲۱:۱۹ ۱۰ تير ۱۴۰۱
سلام این استاد جی هان جی استاد افسانه بروسلی نبوده بلکه تو یه قسمت از فیلم بازی مرگ بازی کرده. خیلی دلم برا استاد بزرگ بروسلی تنگه استاد بروسلی افسانه بود و یدونه نظیر هم نداره. اونی که به استاد بروسلی توهین میکنی بدون استاد بزرگ بروسلی تو یه زمان ده نفرو یجا حریف بود پس بیخودی پشت سر یه افسانه حرف نزن نمیتونی نظر بدی بیخود نظر نده...! استاد بروسلی رو 100%کشتنش من اعتقاد دارم آمریکایی ها کشتنش.
Iran (Islamic Republic of)
سلطان کونگ فــــــــــــــــو
۱۳:۴۱ ۰۱ خرداد ۱۴۰۱
سلام
استاد جی هان جی فرمودند: که من در فیلم «بازی با مرگ» نقش استاد بروس لی را بازی کردم.

به نظر میرسه در این فیلم آقای جـــــــی نقش رقیب را دارد تا استاد ، که در آخر کمرش شکسته میشود.

در قسمتی هم استاد جـــی گفتند: من استاد دفاع شخصی بروس لی بودم ..... که در این مورد توضیح بیشتری ندادن.

بروس لــــــی بعنوان تنها استاد خود فقط از پروفسور یپ من به عنوان استادش یاد کرده.
Iran (Islamic Republic of)
عشق من بروس لی
۱۲:۵۰ ۰۳ فروردين ۱۴۰۱
روحش شاد یادش گرامی
Iran (Islamic Republic of)
سروش
۱۰:۳۳ ۲۹ اسفند ۱۴۰۰
انقدر می گید کشتنش کی انقدر قوی بود که کشتش اصلا کی کشت
Iran (Islamic Republic of)
محمد حسین حسینی
۲۳:۰۴ ۲۱ آذر ۱۴۰۰
من عشق بروسلیم لطفاً قاتل بروسلی رو پیدا کنی د
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۵ ۱۱ آذر ۱۴۰۰
بروسلی با اسلحه کشتن
Iran (Islamic Republic of)
استاد مهزیار صفری
۲۳:۲۸ ۲۰ اسفند ۱۳۹۹
یکم شواهد رو ببینید بچه ها روز های قبل از مرگ بروسلی تمام دوستانش به گونه عجیبی پشت سرهم میمردند اون موقه علم انقدر پیش نرفته بود که دکتر اصلی بدون تردید بگه تومور مغزی بوده بروسلس تو فیلم بازی با مرگ تو تبقه ۳ یک موجود ابی رونگ دیدم که هیچ جوره بروسلی حریفش نمیشد اون وقت بوسلی به پنجره خورد بعد نور به اون خورد و اون کور شد ابی نشانه ترفند فراماسونری بروسلی میخواست بگه فراماسون منو میکشه تمام پزشکان معتقد بودن بخواتر شاهدانه بوده شاهدانه ذهری بوده فقط دکتر اصلیگفت بخواتر تومور بوده که دروغ کفته اگه دقت کنید مایکل جکسن هم همین طور مرد پسر بروسلس هم فراماسونری کشتنش
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۰:۵۲ ۰۹ آبان ۱۳۹۹
تو متن اشتباهات زیادی وجود داره یک اینکه پسر بروسلی در سن ۲۸ سالگی در صحنهای فیلم برداری فیلم کلاغ کشته شده به گفته عوامل اون فیلم گلوله عوض شده و فشنگ مشقی از تفنگ برداشته و فشنگ جنگی جایگزین شده بوده بعد خوده بروسلی بر اثر خوردن دارو و اثرات جانبی اون مرگ مغزی شده بوده و بعد مرده .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۶ ۱۵ تير ۱۳۹۹
بروس لی قهرمان بزرگی بود وبرای ما همه عزیز بود
حیف شد که مورد
Iran (Islamic Republic of)
کیوکشین k.j.a
۲۱:۴۸ ۱۰ مهر ۱۳۹۹
مورد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۵ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
بروسلی قهرمان همه بود
Iran (Islamic Republic of)
ابوالفضل
۱۳:۱۶ ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
همه ی این ها چرته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۴۰ ۰۸ فروردين ۱۳۹۹
مهم چطوری رفتنش نیست که گذشت...
این مرد بزرگ چه راهیو نشون داد؟
ما باید اون درسو بگیریم
موضوع فقط مهارت فوق العادش تو سبک های مختلف و صاحب سبک بودنش نیست
ما خیلی مونده بفهمیم چه شخصیتی داشت فقط یه رزمی کار نبود که خیلیا بودن...
Japan
حسین
۲۳:۵۱ ۰۱ فروردين ۱۳۹۹
من‌ ازبچگی تاالان که٢٣سالمه فیلم‌ بروسلی رونگاه کردم ونگاه میکنم خيلي حیف شدکه بروسلی برادرعزیزمان راازدست دادیم من‌ چندسال دیگربه هنگ کنگ سفرمیکنم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۹ ۰۷ تير ۱۳۹۹
برادر!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۲۲ ۰۳ خرداد ۱۴۰۳
من هم همین طور اونجا راه ایشون رو ادامه میدم
Iran (Islamic Republic of)
محمدی نیا
۰۱:۰۰ ۰۱ فروردين ۱۳۹۹
بروسلی یدونه بود
Iran (Islamic Republic of)
محمدی نیا
۰۱:۰۰ ۰۱ فروردين ۱۳۹۹
بروسلی یدونه بود
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۶:۳۷ ۱۸ اسفند ۱۳۹۸
خدا رحمت کند بروسلی را.عشق من بود کاش بیشتر فیلم ساخته بود ای داد بیداد.لعنت به این دنیای نامرد.هعی
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۰:۰۱ ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
اسطوره نابغه و بی بدیل هنرهای رزمی ایشان بودند

ممنون ار مطلبتون
Iran (Islamic Republic of)
ملینا
۲۰:۲۰ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
بههترین رزمی کار است شما موافقین؟
Netherlands (Kingdom of the)
ناشناس
۱۶:۱۸ ۰۲ اسفند ۱۳۹۸
هيج كس حريفش نبود..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۱ ۲۶ بهمن ۱۳۹۸
تمام رزمی کارهانتونستن برسلی شکست بدن
Iran (Islamic Republic of)
من زنده هستم بعلت معالجه نبودم
۱۲:۰۸ ۰۱ بهمن ۱۳۹۸
بروسلی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۲ ۰۶ دی ۱۳۹۸
من خودم مثله بروسلی هستم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۰ ۰۵ دی ۱۳۹۸
من خودم مثله بروسلی هستم
United States of America
ناشناس
۱۳:۰۷ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
چی میگی
Finland
ارژنگ
۱۰:۵۷ ۲۸ آذر ۱۳۹۸
بروسلی نوکر من بود من کشتمش
Iran (Islamic Republic of)
خورشید
۰۱:۲۵ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
آدم راجب یه شخصیت بزرگ و دوست داشتنی جهان مزخرف نمیگه ایشون واقعا انسان شریفی بودند خیلی موفق نسبت به سن و سالش خدا بیامرزه یه شخصیت فوق العاده بی نظیر و بزرگ
Iran (Islamic Republic of)
ابوالفضل پورسعید
۲۲:۴۱ ۱۵ آذر ۱۳۹۸
من بروسلی دوم هستم یکی بیاد منو بکشه
Iran (Islamic Republic of)
Frei78
۰۱:۴۰ ۰۸ آبان ۱۳۹۸
استاد پرفسور سرهنگ ابراهیم میرازیی با بروسلی مبارزه کرد وشکست نخوررد
Iran (Islamic Republic of)
کریم
۱۶:۳۰ ۲۸ شهريور ۱۳۹۸
کو قاتل بروسلی
United States of America
mansour
۱۵:۴۵ ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
بروسلی توسط یک نینجا ترور شد(کاملا مستند من بیشترازاین نمیتونم توضیح بدم) یه نینجا چینی نه ژاپنی..هنر سیاه واشو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۶ ۱۰ شهريور ۱۳۹۸
اسطوره فراموش نشدني
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۶ ۱۰ شهريور ۱۳۹۸
به فکر بروسلی نباشید جاش امنه.به فکر گرانی باشید
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۲:۰۳ ۲۶ مرداد ۱۳۹۸
بروسلی برترین بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۴ ۲۵ مرداد ۱۳۹۸
خدارحمتش کند
Iran (Islamic Republic of)
پرهام بروسلی
۰۱:۲۰ ۰۷ مرداد ۱۳۹۸
بروسلی رو چند روز قبل از مرگش درمورد دشمناش صحبت کرده بود و گفته بود دنیا زیبا هست زندگی یک بازی هست که شاید من داخلش نباشم و ارزوی خوبی برای خواتوادم میکنم و من نمیخام کسی برای من چیزیش بشه و بعد از مرگ بروسلی به صورت دوستانه به خانه همسر بروس رفته و اون رو تهدید کردن با بچش و به خاطر همین گفت تومور داشته وگرنه دکترهای دیگه هم گفته بودن مسوم شده ولی در اصل در اتاق داخل بازی با مرگ به قتل رسید و دو نفر کشت و یک نفر اورو به قتل رسوند و نور افکن بعدش افتاد روش که بگن نور افکن افتاده
Iran (Islamic Republic of)
ملینا
۲۰:۰۰ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
بله با تو موافق هستم ۹ ساله از تهران
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۵:۵۱ ۰۹ فروردين ۱۳۹۹
نور افکن افتاد روسرش و چند روز بعد مرده
Iran (Islamic Republic of)
کاظم لی
۱۴:۲۹ ۲۳ فروردين ۱۳۹۹
نتیجه میگیریم اون نورافکن قوی ترین رزمی کاره تاریخ که تو موزه های خاص نگه داری میشه که کسی ازش خبر نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۹ ۱۳ خرداد ۱۳۹۸
کی باورش میشه استادش محفل خصوصی یک همچین چیزی گفته باشه صد در صد اون و پسرش رو کشتن
Iran (Islamic Republic of)
بروسلی
۱۸:۳۳ ۱۰ خرداد ۱۳۹۸
من بروسلی هستم بروس نمرده زنده است شایعه است مرگ
Netherlands (Kingdom of the)
ناشناس
۱۶:۲۰ ۰۲ اسفند ۱۳۹۸
چی میگی
Iran (Islamic Republic of)
ملینا
۲۰:۰۴ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
تو داری چی میگی بروسلی مرده
Iran (Islamic Republic of)
معین
۱۴:۳۶ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
واسه خودت چی میگی
Germany
پویا
۲۲:۳۰ ۲۶ آذر ۱۳۹۷
خواستم یه نکته ی مهم و بهتون بگم اونم اینه که اگه میخواید مثل بروسلی یه آدم نترس و خیلی شجاعی باشید به شما بزرگواران توصیه میکنم به نیمکره ی سمت چپ مغزتون بیشتر فشار بیارید نیمکره ی سمت چپ مغز هرچی فعال تر باشه اون آدم چه زن چه مرد بطور ناخواسته یا خواسته آرامش درونی بیشتری تو درونش ایجاد میشه و این آرامش درونی شما رو به اوج شجاعت میرسونه ازتون خواهش میکنم این نظر این حقیر رو نشون بدید تا شاید تونسته باشم به اونایی که از ترس ها و اضطرابای بیخودی درونی رنج میبرن کمکی کرده باشم
United States of America
قادر
۱۷:۱۵ ۲۳ آذر ۱۳۹۷
حیف شد مرد واقعا بینظیر بود .یاد دوران نوجوانی، چه زود گذشت.عمر ما ادما چیزی نیست.
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۳:۳۷ ۱۸ آذر ۱۳۹۷
این 3 ضلع مثلث برای من واقعا تکرار نشدنی هستند . یکی از اونها بروسلی هست و دیگری مایکل جکسون و ضلع سوم دیه مارادونا . هر 3 تاشون اسطوره های تکرار نشدنی هستند .
United States of America
عضدالدوله دیلمی
۰۲:۵۱ ۱۵ آذر ۱۳۹۷
تابه امروز مرگ بروسلی را مشکوک میدانن
United States of America
عضدالدوله دیلمی
۰۲:۴۶ ۱۵ آذر ۱۳۹۷
تابه امروز مرگ بروسلی را مشکوک میدانن
United States of America
ناشناس
۰۳:۲۳ ۱۴ آذر ۱۳۹۷
بروسلی جدا از یک رزمی کار حرفه ای. یک هنرپیشه برتر سینما بود
Czechia
ناصر
۱۸:۳۲ ۰۸ آذر ۱۳۹۷
آخه اون زمون دستگاه MRI نبود که بفهمند تومور...
واینکه لیندا خانم قبل از استاد بروسلی به بیمارستان رسید که بهش گفته بودن بروس در بیمارستان منتظر شماست!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۳ ۲۳ مهر ۱۳۹۷
اخرشو چرا نزاشتین
United States of America
امیررضا
۱۲:۲۸ ۲۴ شهريور ۱۳۹۷
اقا من خودم عاشق بروسلی ام ولی میگم که مردم بیکار نیستن بیان کسی رو بکشن تازه ادم بزرگی مثل بروسلی رو مگه کرم دارن برن یک ادم مهمی مثل بروسلی رو از صحنه روزگار پاک کنن تازشم اگه به قتل رسیده بود خانوادش وای می ایستادن ور ور نگاه می کردن خود همسرش گفت شوهرم تومور داشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۷ ۱۹ آذر ۱۳۹۷
این همه دشمن داره داداش خوابی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۵ ۱۴ شهريور ۱۳۹۷
هیچی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۹ ۱۳ شهريور ۱۳۹۷
بروسلی خیلی دوست دارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۴۹ ۱۳ شهريور ۱۳۹۷
آنقدر بدم میاد از اینهایی که یه نفر رو که فقط تو فیلم ده نفر رو همزمان میزنه، میپرستن.بابا یکی به این نابغه ها بگه این فقط تو فیلم هست. والا ممکنه تو واقعیت از یه آدم قدرتمند صد تا لگد بخوره.
Iran (Islamic Republic of)
ح
۱۰:۵۱ ۱۴ شهريور ۱۳۹۷
بروس لی یک نابغه بود و تنها کسی که در فیلم هاش جلوه ویژه استفاده نمیکرد اگر ده نفرو میزد واقعا خودش ده نفرو میزد ....
United States of America
ناشناس
۰۳:۱۹ ۱۴ آذر ۱۳۹۷
هنوز فرق یک هنرپیشه ویک رزمی کار واقعی که فقط داره رزمشو به نمایش میگذاره نمی دونید
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۴:۰۶ ۰۱ مرداد ۱۳۹۸
خوب دوست محترم اون واقعا میزد و شوخی هم نداشت میزد
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۶:۵۸ ۳۰ تير ۱۳۹۹
بروسلی بلده بروسلی قوی
United States of America
عرفان
۰۴:۰۳ ۰۸ شهريور ۱۳۹۷
حالا اینا بی خیال سایت زده قاتل بروسلی پیدا شد + فیلم !!!!
United States of America
عرفان
۰۴:۰۳ ۰۸ شهريور ۱۳۹۷
حالا اینا بی خیال سایت زده قاتل بروسلی پیدا شد + فیلم !!!!
United States of America
ناشناس
۰۴:۰۳ ۰۸ شهريور ۱۳۹۷
خیلی جالب بود
United States of America
ناشناس
۰۴:۰۱ ۰۸ شهريور ۱۳۹۷
من تقاضای ویدیو چک دارم ؟ یکی میگه من خود بروسلیم یکی میگه من قاتلشم یکی می ی مغزش ۱۰۰ گرم جرمش بیشتر شده ؟!
Iran (Islamic Republic of)
دادا
۲۲:۵۵ ۰۴ شهريور ۱۳۹۷
مگه بروسلی مرده ای داد دنبال قاتل بروسلی میگردید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۳۱ ۰۳ خرداد ۱۴۰۳
الان فهمیدی?
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۵ ۰۴ شهريور ۱۳۹۷
علت مرگ بروسلی تورم مغزی بوده باید علت تورم مغزو پیدا کرد ولی ممکنه هالی وودیهای چشم ابی خاستند از شر استعدادا بی نظیرش خلاص بشن برای اونها ادم کشی راحته
Finland
ناشناس
۱۶:۵۹ ۲۸ مرداد ۱۳۹۷
من فانک وانگ هستم کسی که بروسلی رو با ۱ ضربه کشتمش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۰ ۲۴ آذر ۱۴۰۰
چی میگی بروسلی اگه یه ضربه به تو بزنه تو یه دقیقه قبلش می میری
Iran (Islamic Republic of)
امیر مهدی
۰۳:۱۵ ۲۷ مرداد ۱۳۹۷
بوروسلی آنقدر که تمرین کرد مرد
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۲:۵۴ ۲۵ مرداد ۱۳۹۷
اینارو ول کنید طبق نظریه پزشکا چربی بدن بروسلی 1-بوده
Iran (Islamic Republic of)
Roham
۱۵:۳۸ ۲۳ مرداد ۱۳۹۷
خودش مرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۵ ۲۰ مرداد ۱۳۹۷
من که عاشق بروسلی هستم

خدا بیامور زتش

روحش شاد
Iran (Islamic Republic of)
پویا
۲۳:۴۳ ۱۸ مرداد ۱۳۹۷
یه دلیل محکم که تو پیامهای دوستان نبود مرگ بروسلی و مرگ پسرش هست که به نظر من آیا مشکوک نیست دو تا مرگ اتفاق افتاده طبیعی باشه …!!! لطفأ جواب درست بدید…بعد هم اگه دولت چین و خانواده بروسلی قبول کنند با پیشرفت علم امروز میشه دلیل مرگ رو اثبات کرد حتی سالها بعد از مرگ…منظورم دستگاه کشف امواج صوتی هست…امواج صوتی هیچگاه ازبین نمیره و بصورت انرژی همیشه در محل باقی میمونه…با سیستم کشف امواج میشه امواج صوتی حتی ده هزار سال پیش را کشف و ضبط و تحلیل کرد…و کاملأ علمی و صدر درصد درست…دوستان تو توهم نیستم…واقعأ چنین سیستمی هست…حتی میشه با روش خیلی ساده هیپنوتیزم عمیق که اینم روش علمیه به اثبات موضوعات پرداخت…من در تعجبم چینی ها که معدن و مأوای روش های ذهنی و خلسه هستند تا حالا به کشف این موضوع نپرداختند …!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۲ ۱۲ شهريور ۱۳۹۷
تو الان خودتوتو جلسه ای داداش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۰ ۱۷ مرداد ۱۳۹۷
واقعا عالی بودخدابیامرزتش.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۶ ۱۶ مرداد ۱۳۹۷
کسی بروس رونکشته اون خودش مرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۰ ۱۶ مرداد ۱۳۹۷
اسطوره ی فراموش نشدنی
Iran (Islamic Republic of)
عثمان جباری
۰۶:۳۷ ۰۸ شهريور ۱۳۹۷
نخیراستادبروسلی نه تومورمغزی ونه حساسیت دارویی داشت.استادچندبارموردسوء قصدقرارگرفت تااینکه سه روزقبل ازمرگش بوسیله افتادن نورافکن روی سرش ترورشد.استاددشمنانش راخیلی خوب می شناخت ودرفیلم بازی مرگ سعی کردآنهارابه دنیامعرفی کندامابعدازتروراوآنهاهمه آن صحنه هاراازفیلم حذف کردنداماماه همیشه پشت ابرباقی نمی مونه.باکمی تحقیق دراینترنت وحرفهاوگفته های روزهای آخرعمراستادوگفته های خانواده ودوستانش حقیقت برای شماروشن خواهدشد.اووپسرش وبسیاری دیگربوسیله آنهاترورشد.
Iran (Islamic Republic of)
عرفان
۱۶:۳۵ ۱۰ مرداد ۱۳۹۷
بروسلی یک استاد به تمام معناس من واقعا عاشق بروسلی هستم من همیشه سعی میکنم تا راه بروسلی رو پیشه بگیرم
Iran (Islamic Republic of)
حسین پور
۱۱:۲۲ ۱۴ فروردين ۱۳۹۸
موفق باشید .
France
ناشناس
۱۶:۳۵ ۰۴ مرداد ۱۳۹۷
خدا بیامرزتش
France
ناشناس
۱۶:۳۵ ۰۴ مرداد ۱۳۹۷
واقعا مرگ یک اسطوره دردناکه، من به شدت به بروس لی علاقه مندم، و دردناکه که این چنین آدمهایی زود از دنیا میرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۳۵ ۰۳ خرداد ۱۴۰۳
منم خیلی ناراحت شدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۸ ۰۴ مرداد ۱۳۹۷
دوستان بروسلی رو مسموم کردن :) تو زندگی نامش هست:) به زبان ساده به قتل رسیده :)
United States of America
عضدالدوله دیلمی
۰۲:۴۹ ۱۵ آذر ۱۳۹۷
شواهد نشون میده به قتل رسیده
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۲۱:۱۲ ۲۷ تير ۱۳۹۷
مثل بروسلی هرگز نیومده و نمی اید
United States of America
ناشناس
۰۵:۴۵ ۲۰ تير ۱۳۹۷
یاد دوران نوجوانی بخیر
United States of America
پلنگ
۰۵:۴۱ ۲۰ تير ۱۳۹۷
واقعا یک ستاره تکرار نشدنی هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۹ ۰۴ تير ۱۳۹۷
چرا دلیل اصلی مرگش را نمی گویید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۹ ۰۴ تير ۱۳۹۷
چرا دلیل اصلی مرگش را چیههههه
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۰۸:۱۴ ۰۱ تير ۱۳۹۷
عجب
United States of America
مسی
۱۹:۴۵ ۳۰ خرداد ۱۳۹۷
خیلی خوب بود
United States of America
مسی
۱۹:۴۵ ۳۰ خرداد ۱۳۹۷
خیلی خوب بود
Iran (Islamic Republic of)
هومن
۱۵:۳۳ ۲۶ خرداد ۱۳۹۷
بروسلی به دلیل بیماری سرطان فوت شد قرصی هم که قبل فوتش از طرف دوستش خورده بود یه استامینوفن ساده بود که ربطی به مرگش نداش او در ۳۲ سالگی فوت کرد اخه چقدر الکی حرف میزنید فقط دنبال داستان میگردین متاسفانه بیماری زور و قدرت و تکنیک نمیشناسه فقط مردم دنبال شایعه پراکنین و تو رویا هستن خسته نشدین اخه ؛/ دلیل مرگش هم در ویکی پدیا هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۴ ۱۲ شهريور ۱۳۹۷
ماشالا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۰ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
پسرش چی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۶ ۱۷ خرداد ۱۳۹۷
بروسلی به خاطر این مورد چون قرص هاش رو نخورده بود
شایدم عمرش به پایان رسید
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۴:۵۸ ۳۱ فروردين ۱۳۹۷
بروسلی استوره ی من! منم دوست دارم سر پل قیامت اونو بببینمو بهش بگم که چقدر دوسش دارم! واینکه وقتی فهمیدم از دنیا رفت چقدر ناراحت شدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۹ ۰۱ فروردين ۱۳۹۷
بنده لی جی پی شی سو لی هانگ هستم کسی که بروسلی رو ظرف ۶ ثانیه بی هوش کردم باتشکر لی جی پی استاد هنر های رزمی ۲
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۸ ۲۵ اسفند ۱۳۹۶
من بابروسلی وپروفسورمیرزایی مسابقه دادم
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۵:۴۰ ۰۶ مرداد ۱۳۹۷
آفرین
Germany
مسیح
۱۵:۴۰ ۲۸ مرداد ۱۳۹۷
جفتشونم حتمی بردی
Iran (Islamic Republic of)
سهیل
۲۲:۱۴ ۲۷ بهمن ۱۳۹۶
حیف دنیا ادم بی نظیری رو از دست داد خیلی دلم واسه ایشون میسوزه
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۰۰:۲۹ ۱۴ بهمن ۱۳۹۶
سلام .
من فامیل بروسلی ام اون ب منم اموزش داد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۸ ۱۲ بهمن ۱۳۹۶
الکی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۹ ۰۸ بهمن ۱۳۹۶
بروسلی فراموش نشدنی است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۶ ۳۰ دی ۱۳۹۶
روز قبل از مرگ بروسلی، فردی به او مقداری شاهدانه می دهد. پزشکانی گفتند اثرات مسمومیت را مشاهده گرده اند. سمی به او داده اند که موجب تورم مغز می شده است. شایدهم تومور داشته است. شایده هم ضربه پروژکتور. شاید خودش عمرش کوتاه بوده. شاید کشتنش.
اما احتمال اینکه کشتنش ۹۹% اس.
Iran (Islamic Republic of)
کوثری
۰۰:۴۱ ۲۹ دی ۱۳۹۶
من بیشتربه همان حساسیت قرص اعتقاددارم ولی بازهم شک برانگیزه خیلی دوستش دارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۷ ۲۶ دی ۱۳۹۶
بروس لی آدم عشق می کنه وقتی تو فیلمای رزمی میبینه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۲ ۲۳ دی ۱۳۹۶
چرا بروسلی مرد چراااااااا
Seychelles
ابوذر
۲۲:۰۳ ۲۲ دی ۱۳۹۶
بعید نیست پای آمریکایی ها در میون باشه دیدن یه چینی داره هالیوود رو دو قبضه مال خودش میکنه زدن کشتنش
Iran (Islamic Republic of)
بیتا
۰۲:۳۷ ۲۱ فروردين ۱۳۹۷
شک نکن اینایی که بچه های بی پناه رو میکشن ازشون بیشتر نباید انتظار داشت
United States of America
عضدالدوله دیلمی
۰۳:۵۲ ۱۸ آذر ۱۳۹۷
بله من هم نظرم همین هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۱ ۲۶ شهريور ۱۳۹۸
خب اگه اینجوری باشه که تو میگی باید جکی چان و جت لی هم میکشتن
Finland
ناشناس
۱۳:۵۶ ۲۰ دی ۱۳۹۶
برسلی یک پدیده بود هنرهای رزمی ایشون نظیر نداشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۵ ۱۸ دی ۱۳۹۶
بروسلی فراموش نشدنی است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۷ ۱۲ آذر ۱۳۹۶
ما اخرش نفهمیدیم قاتلش کیی بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۷ ۱۸ آبان ۱۳۹۶
عجب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۸ ۱۷ آبان ۱۳۹۶
حیف شد بچه فرزی بود دوسش دارم
Iran (Islamic Republic of)
مجی
۲۳:۳۴ ۰۲ آبان ۱۳۹۶
مسخره بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۷ ۲۹ مهر ۱۳۹۶
به نظرم جوان مردنش باعث ماندگاری بیشترش درتاریخ شد
روحش شادلنگشونمیشه پیداکرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۳ ۲۷ مهر ۱۳۹۶
بروسلی به دلیل درس خواندن اضافی از دنیا رفت
او درس فلسفه‌ی کنگ فو میخواند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۶ ۱۲ شهريور ۱۳۹۷
موافقم آدم نباید زیاد درس بخونه
Iran (Islamic Republic of)
ب
۱۸:۱۲ ۱۶ مهر ۱۳۹۶
بروسلی عشقه
Iran (Islamic Republic of)
ب
۱۸:۱۲ ۱۶ مهر ۱۳۹۶
بروسلی عشقه
Turkiye
فرهاد
۰۰:۰۹ ۱۴ شهريور ۱۳۹۶
علت مرگ بروسلی .اون از اول تمورمغزی داشته
Netherlands (Kingdom of the)
ناشناس
۰۵:۵۵ ۳۰ مرداد ۱۳۹۶
بچه های عزیز برسلی به علت سر در دش قورص مسکن خورد و از دنیا رفت
۱۲
آخرین اخبار