رییس دانشگاه پیام نور خوزستان از استقرار موکب این دانشگاه در مرز چذابه به منظور خدمات دهی به زوار کربلا تا 14 آذرماه خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ دکترعلیرضا رازقی‌زاده بیان داشت: 1800 متر زمین از سوی فرمانداری دشت آزادگان در اختیار ما قرار داده شده که در این زمین یک موکب در پایانه چذابه توسط دانشگاه راه‌اندازی شده است.

وی هدف اصلی از راه‌اندازی این پایگاه را خدمت به زوار عنوان کرد و گفت: این موکب محلی برای هماهنگی میان تمام دانشگاهیان جهت عبور و تردد از پایانه چذابه می باشد.

رازقی زاده به ارائه خدمات متعددی در این پایگاه اشاره کرد و افزود: در موکب دانشگاه پیام نور چندین بخش شامل بخش پذیرایی و استراحت به‌صورت مجزا برای آقایان و بانوان، امور فرهنگی و انبار و آشپزخانه ایجاد شده است.

رییس دانشگاه پیام نور خوزستان ارایه خدمات فرهنگی اظهار داشت: نشریه‌ای با محتوای همه نکات آموزشی مورد نیاز زوار، تأثیرگذاری راهپیمایی و پیام‌های معنوی اربعین و همچنین کلمات متداول عربی به همراه نقشه راهنمای مسیر در اختیار زوار قرار می‌گیرد.

وی حضور دانشگاه در میان موکب‌های حسینی را بسیار مهم و مؤثر برشمرد و خاطرنشان کرد: حضور نسل جوان در راهپیمایی اربعین بسیار مهم است و وجود دانشگاه به‌عنوان یک نهاد علمی نیز در این جریان مذهبی‌ فرهنگی بسیار قابل توجه است.

دکتر علیرضا رازقی زاده بیان کرد: پایگاه دانشگاه پیام نور خوزستان از یکم آذرماه فعالیت خود را آغاز کرده و با توجه به این‌که معمولا پس از اربعین تعداد موکب‌ها کمتر  می‌شود، پایگاه دانشگاه تا روز شنبه مستقر خواهد بود.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.