عضو کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال ایران درخصوص برنامه های سمینار پزشکی AFC توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان زهره هراتیان در ابتدا گفت: سمینار پزشکی کنفدراسیون فوتبال آسیا هر چهار سال یکبار برگزار می شود که پنجمین دوره آن از فردا (نهم آذرماه) به میزبانی دهلی نو آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: از تغییرات این سمینار سه روزه نسبت به دوره های پیشین آن باید به برگزاری دوره ای برای پزشکان و فیزیوتراپیست ها اشاره کرد. در واقع پیش از آغاز رسمی سمینار پزشکی AFC که از فردا برگزار می شود، در دو روز مختلف کارگاه هایی برای همه پزشکان و فیزیوتراپیست های آسیا برگزار شد و بنده هم بر اساس دعوتی که بعمل آمده بود، سخنرانی خود را با عنوان پزشکی زنان و فوتبال را برای شرکت کنندگان ارائه کردم.

هراتیان افزود: همچنین روز گذشته جلسه کمیته پزشکی برگزار شد و درخصوص موارد مختلفی مانند دوپینگ، دیپلم پزشکی فوتبال، آلودگی و مواردی که در چند تورنمنت اتفاق افتاده بود بحث و گفتگو و در نهایت تصمیماتی در اینباره گرفته شد که پس از تایید نهایی اطلاع رسانی صورت خواهد گرفت.

وی همچنین درباره برنامه های سمینار پزشکی ای اف سی که از فردا آغاز می شود، بیان کرد: در سمینار هم دو سخنرانی دیگر با موضوعات آسیب های فوتسال و تعیین جنسیت در زنان مطالبی را در قالب سخنرانی ارائه خواهم کرد. بطورکلی در این سمینار سیف –رییس کمیته پزشکی، خانلری –دبیر کمیته پزشکی، زینب حسین زاده –فیزیوتراپیست تیم های بانوان حضور خواهند داشت.

وی تاکید کرد: خوشبختانه از ایران مقالات و سخنرانی های زیادی پذیرفته شده بود اما تعدادی از این افراد علیرغم اینکه برنامه ارائه آنها تنظیم شده در این سمینار حضور پیدا نکردند.

وی در پایان گفت: مطالب ارائه شده تا این لحظه نشانگر سطح پزشکی بسیار خوب ایران است و در واقع پزشکی فوتبالی ایران به سطح پزشکی اروپا نزدیک شده که این موفقیت جای خوشحالی بسیاری دارد.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار