ایتالیا از تنش ایجاد شده بین ترکیه و روسیه در والیبال بهره می گیرد در حالیکه حضور والیبالیست های روسی به این کشور ممنوع شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از dal15al25.gazzetta.it
درپی ایجاد تنش های سیاسی بین دو کشور ترکیه و روسیه و سقوط هواپیمای روسی توسط موشک های ترکیه ای، روابط این دو کشور تیره تار شد و به همه جا حتی ورزش و والیبال نیز نفوذ کرده است. 

بر این اساس فدراسیون والیبال روسیه که پیش از این از حضور باشگاه های تیمش در رقابت های لیگ قهرمانان والیبال اروپا در ترکیه جلو گیری کرده بود، در اقدامی جدید خواهان باز پس گیری میزبانی رقابت های انتخابی المپیک والیبال زنان اروپا از ترکیه شد. در این میان ایتالیا از آب گل آلود ماهی گرفت و پیشنهادی مبنی بر میزبانی این رقابت ها ارائه داد. 


حضور والیبالیست های روسیه در ترکیه ممنوع است 

در این میان الکساندر یرمنکو دبیر فدراسیون والیبال روسیه در این خصوص گفت: ما مسابقاتی را که در ترکیه برگزار می شد را لغو کردیم و نمی توانیم در حال حاضر هیچ سفری به این کشور داشته باشیم و برای حل این بحران و به ترکیه نرفتن پیشنهاداتی را نیز ارائه داده ایم که امیدواریم به زودی مورد قبول قرار گیرد و حل شود. 

ما حاضر هستیم در کشورهای دیگر بازی کنیم یا آماده شنیدن راه حل های دیگر نیز هستیم بنابراین تا اطلاع ثانوی هیچ والیبالیست روسی از باشگاه های دینامو و بلو گاری به ترکیه سفر نخواهند کرد.


*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
برچسب ها: ایتالیا ، روسیه ، تنش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار