مشاور امور بانوان و خانواده سازمان تعزیرات حکومتی کشور از پایان فاز نخست طرح سراسری نظارت بر آرایشگاه های زنانه خبر داد.

سکانس نخست نظارت بر تخلفات آرایشگاه های زنانه پایان یافت/البرز بالاتر از تهرانویدا آزاد ، مشاور امور بانوان و خانواده سازمان تعزیرات حکومتی کشور در گفت و گو با خبرنگار  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت : فاز نخست نظارت و ساماندهی آرایشگاه های زنانه در سراسر کشور به اجرا در آمد و نهایتاً این طرح پایان پذیرفت و برابر آمار 148 گشت مشترک با حضور پلیس اماکن ، بازرسان سازمان صنعت معدن و تجارت ، دانشگاه علوم پزشکی ، بازرسان بهداشت ، شعبه تعزیرات و بازرسان اتحادیه ها تشکیل شد.

وی در ادامه افزود : در سراسر کشور در مجموع از هزار و 24 آرایشگاه زنانه بازرسی صورت گرفت و 514 آرایشگاه تخلفاتشان احراز شد و 473 پرونده تخلفاتی تشکیل شد.

آزاد با اشاره به اینکه پلمپ از وظایف اماکن محسوب می شود عنوان کرد : برای تعدادی از واحد ها که پروانه کسب را نداشتند از سوی پلیس اماکن اخطار کتبی 72 ساعته صادر شد و طبق قانون اگر در این مدت واحد نسبت به اخذ مجوز کسب اقدام نکند واحد پلمپ می شود و در همین خصوص 47 آرایشگاه زنانه به دلیل عدم رعایت بهداشت پلمپ شد.

مشاور امور بانوان و خانواده سازمان تعزیرات حکومتی کشور در پایان با اشاره به محکومیت یک میلیارد و 830 میلیون ریالی آرایشگاه های متخلف گفت: استان های البرز ، تهران ، آذربایجان شرقی ، مرکزی و گلستان بیشترین تخلفات و استان قزوین ، گیلان و هرمزگان کمترین تخلفات را به خود اختصاص دادند.ضمنا اگر  هموطنانمان از آرایشگاه های زنانه شکایتی دارند از طریق سامانه پیامکی 30009651 با ما در میان بگذارند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار