استاندار کهگیلویه وبویراحمد وحدت وهماهنگی میان عوامل اجرایی ستاد انتخابات وهیأت نظارت راعنصر اساسی برگزاری انتخاباتی سالم وشکوهمند دانست وگفت:خوشبختانه مجموعه عوامل برگزاری انتخابات سالم دراین استان فراهم است

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سیدموسی خادمی در نشست مشترک ستاد انتخابات و هیأت نظارت افزود: وظیفه ما به عنوان نیروهای اجرایی و نظارتی انتخابات این است که انتخاباتی باشکوه و حداکثری مطابق با قانون و در راستای آبروی نظام برگزار کنیم .

وی به نقش برگزاری انتخابات سالم و پرشور و لزوم تلاش برای تحقق این مهم تاکید کرد و اظهارداشت:در سایه وحدت و هماهنگی پیش آمده تدابیر و امکانات لازم در راستای برگزاری انتخابات فراهم می شود.

استاندارکهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه گزارش های مورد نیاز در هر سطحی می بایست به ستاد انتخابات ارایه گردد، افزود: مراقبت های لازم در خصوص تبلیغات زودهنگام، برگزاری همایش های تبلیغاتی و ... صورت گیرد.

خادمی گفت: باید شرایط را به نحوی فراهم کرد که فضای استان زودتر از موعد رقابتی نشود و حتی الامکان همه نامزدهای احتمالی در موعد مقرر نسبت به تبلیغات اقدام کنند تا عدالت در این خصوص رعایت شود.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد به برگزاری ستاد انتخابات با حضور اعضای شورای اداری استان اشاره کرد و افزود: در این نشست موارد لازم به آنان گوشزد می شود و همچنین تأکیدات ضروری در خصوص همکاری جدی دستگاه ها با ستاد انتخابات، فرمانداران و بخشداران و همچنین هیات های نظارت استان و شهرستان ارایه می شود.

وی با اشاره به حضور سخنرانان با دعوت گروه ها و اقشار مختلف، اظهار داشت: بهتر است با رعایت جوانب مختلف ضمن اینکه فضای سیاسی استان باز باشد اما کسانی دعوت شوند که موجب بروز تشنج و جنجال در فضای سیاسی استان نشوند.

خادمی بر ضرورت جدی گرفتن پشتیبانی ستاد انتخابات و تأمین پیش از موعد نیازمندیها و امکانات لازم تأکید کرد و افزود: به ویژه امکانات مورد نیاز شعب اخذ رأی شامل تجهیزات، امنیت و ... تأمین ومهیاسازی شود.
وی با بیان اینکه در این میان، شعب اخذ رأی سیار می بایست مورد توجه مضاعف باشند، گفت: امکانات مورد نیاز این شعب شامل تجهیزات، خودرو، راننده و ... در سطح بخشداری تأمین شده و زیرساخت های لازم مهیا شود.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به لزوم پرهیز نامزدهای احتمالی از تبلیغات زودرس خاطرنشان کرد: درمیان نامزدهای انتخاباتی که از سوی شورای نگهبان تأیید شوند قطعا مردم با هوشیاری افراد اصلح را انتخاب می کنند.

رئیس هیأت نظارت کهگیلویه وبویراحمد برگزاری انتخابات را یکی از مظاهر روشن مشارکت مردم در صحنه حمایت از نظام انقلاب اسلامی و مسئولین دانست و افزود: برگزاری با شکوه انتخابات اقتدار و انسجام ملی را برای نظام اسلامی به همراه دارد.

حجت الاسلام خرم رو، با بیان این مطلب در نشست مشترک ستاد انتخابات و هیأت نظارت استان، افزود:برگزاری شکوهمند انتخابات آزمونی برای مجموعه ستاد اجرایی و هیأت نظارت انتخابات است که قطعا با همکاری متقابل و استفاده از تجربیات همدیگر می توانیم در این میدان بدرخشیم.

وی با تأکید بر اینکه تلاش ما در مجموعه نظارت و اجرا این است که مر قانون را انجام دهیم، افزود: انجام تکلیف و وظیفه و عمل به قانون راهگشای اقدامات در راستای برگزاری انتخابات خواهد بود.

خرم روز با بیان اینکه همه اداره های استانی می بایست در برگزاری انتخابات همکاری داشته باشند، گفت: به ویژه همکاری نیروهای امنیتی و نظامی در راستای تضمین امنیت انتخابات لازم و ضروری است.

وی با تأکید بر ضرورت برگزاری دوره های آموزشی برای دست اندرکاران برگزاری انتخابات، گفت: مدیران استانی، شهرستانی،فرمانداران و بخشداران به جلسات هم اندیشی و دوره های آموزشی که توسط ستاد انتخابات استان و هیأت های نظارت تشکیل می شود، بیش از پیش اهمیت دهند. 

انتهای پیام /ف
برچسب ها: وحدت ، انتخابات ، باشکوه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.