غلامرضا بصیری پور با کسب اکثریت آرا برای سومین سال متوالی به مدت یک سال دیگر به عنوان رئیس شورای اسلامی استان خراسان رضوی انتخاب و منصوب شد.

به گزارش خبرنگارگروه استانهاي باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ در بیست و دومین جلسه شورای اسلامی استان خراسان رضوی ، غلامرضا بصیری پور با کسب اکثریت مطلق آراء برای سومین سال متوالی دوره چهارم شوراها به عنوان رئیس شورای اسلامی استان خراسان رضوی انتخاب شد.

هم چنین آقایان تقی علیپور نماینده مردم سرخس در شورای اسلامی استان با کسب ۱۶ رای و غلامرضا شجاعی نماینده مردم زاوه در شورای اسلامی استان با کسب ۱۵ رای و حسین ایزدی فریمانی نماینده مردم فریمان در شورای استان با کسب اکثریت آراء به عنوان خزانه دار انتخاب شدند. گفتني است با توجه به اینکه آقایان احمد احمدی زاده نماینده مردم شهرستان جغتای با کسب ۱۱ رأی و حسین ایزدی فریمانی نماینده مردم شهرستان فریمان با کسب ۹رای نتوانستند آرای لازمه را برای کرسی نائب رییسی این شورا کسب نمایند مقرر شد تا در جلسه بعدی شورای اسلامی استان خراسان رضوی با رای گیری مجدد اعضاء یکی از آنان به عنوان نائب رییس انتخاب شود.

اعضای شورای اسلامی استان خراسان رضوی متشکل از نمایندگان ۲۸ شهرستان های استان خراسان رضوی هستند که در راستای سیاست گذاری های شورا و رسیدگی به اهم مشکلات استان تشکیل می شود.

//انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.