یاسوج ؛

15 هزار نفر برای شرکت در پیاده روی اربعین نام نویسی کردند

مدیرکل دفتر امور فرهنگی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: 15 هزار نفر از مردم این استان تا چهارم آذر 94 برای شرکت در مراسم پیاده روی اربعین حسینی نام نویسی کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ، حجت الاسلام سید علی فتح میرمحمدی در نشست ستاد اربعین حسینی کهگیلویه و بویراحمد افزود: از این تعداد پنج هزار و 844 نفر تا چهارم آذر امسال ویزا دریافت کرده اند.

وی بیان کرد: ستاد اربعین حسینی کهگیلویه و بویراحمد زیرنظر وزارت کشور است و ستادهای شهرستانی این استان نیز فعال بوده و فرمانداران ریاست آنها را بر عهده دارند.

میرمحمدی اظهار کرد: کمیته های هفت گانه ستاد اربعین حسینی کهگیلویه و بویراحمد تشکیل و فعال شده است.

وی عنوان کرد: این کمیته ها شامل کمیته اطلاع رسانی با مسئولیت صدا و سیما، کمیته فرهنگی با مسئولیت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، کمیته امداد و نجات با مسئولیت جمعیت هلال احمر، کمیته نظارت و بازرسی با مسئولیت اداره کل حج و زیارت، کمیته امنیتی، انتظامی با مسئولیت دفتر امنیتی و انتظامی استانداری، کمیته پشتیبانی با مسئولیت معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری و کمیته بهداشت و درمان با مسئولیت دانشگاه علوم پزشکی است.

میرمحمدی ابراز داشت: کمیته های ستاد اربعین حسینی کهگیلویه و بویراحمد آمادگی لازم برای تمام شرایط و موقعیت های احتمالی را داشته باشند.

وی افزود: از مسئولان کمیته های ستاد اربعین حسینی کهگیلویه و بویراحمد انتظار می رود تمام موارد و مسائل را به طور دقیق و مستمر گزارش دهند تا به وزارت کشور انعکاس داده شود.

میرمحمدی گفت: تاکنون افزون بر 30 میلیون ریال کمک نقدی از سوی مردم کهگیلویه و بویراحمد به منظور تامین امکانات و تجهیزات لازم برای افراد شرکت کننده از این استان در مراسم پیاده روی اربعین حسینی و خدمات رسانی به آنها جمع آوری شده است.

وی بیان کرد: 63 دستگاه اتوبوس هر کدام به ظرفیت 44 نفر برای انتقال افراد شرکت کننده از کهگیلویه و بویراحمد برای حضور در مراسم پیاده روی اربعین حسینی به مرز شلمچه اعزام شده اند.

میرمحمدی اظهار کرد: از این تعداد 49 دستگاه مربوط به شهرستان بویراحمد، شش دستگاه مربوط به شهرستان گچساران، پنج دستگاه مربوط به شهرستان کهگیلویه و سه دستگاه نیز مربوط به شهرستان های باشت و لنده است.

انتهای پیام /س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.