فرمانده انتظامی استان گفت: فرماندهی انتظامی استان زنجان برابر بررسی های صورت گرفته در هفت ماهه اول امسال در سطح كشور، رتبه اول كشوری را در امر پيشگيری از جرائم كسب كرده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، سردار علیرضا صالحی با اشاره به نقش رسانه ها در ارائه آموزش های همگانی در زمینه پیشگیری از جرائم گفت:رسانه ها از رسالت و جایگاه عظمی برخوردار است چرا كه خداوند بلند مرتبه به ارزش قلم قسم یاد كرده است.

فرمانده انتظامی استان زنجان به رویكرد جامعه محوری پلیس و توجه به امر پیشگیری اشاره کرد و افزود: تعامل پلیس و رسانه ها باعث تقویت سیاست ها و راهبرد های پیشگیری از جرائم شده است.

فرمانده انتظامی استان زنجان با تاكید بر اینكه رویكرد اصلی پلیس در امر پیشگیری بر این امر تمركز یافته است تا جرمی اتفاق نیفتد اظهار كرد: رسانه ها می توانند با امید آفرینی و تشویق، ضد ارزش ها را در جامعه تغییر دهند.

وی با بیان اینكه پیشگیری از جرائم در جامعه حاصل نمی شود مگر با كمك مردم تصریح كرد: فرماندهی انتظامی استان زنجان برابر بررسی های صورت گرفته در هفت ماهه اول سال جاری در سطح كشور ،رتبه اول كشوری را در امر پیشگیری از جرائم كسب كرده است.

این مقام انتظامی اصلی ترین شاخص و ثمره توسعه اجتماعی را نظم و امنیت پایدار بیان و خاطر نشان كرد : در زمینه پیشگیری از جرائم و ناهنجاری ها، خانواده نقش مهم و موثر دارد.

وی در ادامه به تعامل خوب و نزدیك فرماندهی انتظامی استان زنجان با رسانه ها اشاره کرد و گفت: آنچه در تربیت فرزندان باید مورد توجه قرار گیرد ارتباط خوب والدین با فرزندان است كه در این زمینه باید آگاهی های لازم از طریق رسانه ها صورت گیرد.

این مقام ارشد انتظامی استان زنجان به نقش دین در امر پیشگیری از جرائم اشاره کرد و افزود: ما در زندگی به دنبال آسایش و آرامش مردم هستیم.

وی با تاكید بر اینكه مسیر خدمتی و برنامه های پلیس در استان زنجان را مردم تعیین می كنند خاطر نشان كرد : قانون اگر با علم و اخلاق اجرا شود مفیدخواهد بود.

 برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ب


برچسب ها: پلیس ، زنجان ، پیشگیری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.