همایش ملی «جهان در پیچ تاریخی، جمهوری اسلامی ایران در هندسه جهانی قدرت» به همت مرکز تحقیقات راهبردی دفاعی برگزار می‌شود.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ همایش جهان در پیچ تاریخی، نقش جمهوری اسلامی ایران در هندسه جهانی قدرت به همت مرکز تحقیقات راهبردی دفاعی برگزار می‌شود.

این همایش با اهداف شناخت نظریه‌های مرتبط با نظام مطلوب بین‌الملل، شناسایی و تبیین نظم نوین جهانی مطلوب مبتنی بر گفتمان انقلاب اسلامی و کمک به تدوین راهبردهای نیل به آینده‌ای مطلوب در هندسه جهانی قدرت برگزار خواهد شد.

محورهای این همایش مفاهیم، مبانی نظری و رویکردها، اسلام و نظام بین‌الملل، انقلاب اسلامی و نظام بین‌الملل، جمهوری اسلامی ایران و نظام بین‌الملل مطلوب و آینده‌پژوهشی هندسه جهانی قدرت است.

این همایش به همت مرکز تحقیقات راهبردی دفاعی و با همکاری موسسه فرهنگی اندیشه و تدبیر انقلاب اسلامی، دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران،دانشگاه جامعه امام حسین، دانشگاه صنعتی مالک اشتر، دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی، دانشگاه علوم و فنون فارابی، دانشگاه عدالت، انجمن ژئوپلوتیک ایران و دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود.

مهلت ارسال مقالات به دبیرخانه این همایش تا بیستم دی ماه و زمان برگزاری این همایش اواخر بهمن ماه است.

پایگاه اطلاع رسانی به آدرس www.csdr.ir و پست الکترونیک به نشانی nazmenovin@mtrd.ir برای مراجعه علاقمندان در نظر گرفته شده است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار