حساس ترین بازی هفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال، در تبریز برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ هفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال، در حالی برگزار می شود که هر دو نماینده استان، پس از تساوی در بازی هفته هجدهم و سقوط یک پله ای در جدول رده بندی، به دنبال بازپس‌گیری جایگاه های قبلی خود هستند.

مس سونگون که هفته گذشته مقابل مقاومت البرز تن به تساوی داد، فردا (یکشنبه) در حساس ترین بازی هفته به مصاف تیم صدرنشین گیتی پسند می رود. این بازی در حالی انجام می شود که گیتی پسند هفته گذشته با برتری سه گله مقابل فردوسی مشهد، پس از مدت ها به صدر جدول رسید و شاگردان افضل در تیم مس سونگون، می توانند با پیروزی در این بازی خانگی شش امتیازی، حتی شانس حضور در صدر را نیز داشته باشند.

این مسابقه از ساعت 16 در سالن پورشریفی تبریز آغاز می شود و پژمان رضایی، سید حسن موسوی، حسن کشاورز و ولی صفارها داوران این دیدار خواهند بود.

اما دبیری نیز که هفته گذشته مقابل یاسین پیشرو قم به نتیجه تساوی سه بر سه رسید، فردا مقابل میثاق تهران به میدان می روند.

در حال حاضر چهار تیم گیتی پسند، تاسیسات دریایی، مس سونگون و دبیری تبریز با 36 امتیاز در رده های اول تا چهارم جدول حضور دارند و این موضوع، حساسیت بازی های هفته نوزدهم را بیش از پیش کرده و دبیری هم می تواند با غلبه بر حریفش، حتی شانس حضور در صدر جدول را داشته باشد.

گفتنی است: میثاق تهران با 22 امتیاز هشتم است و دیدار این تیم با دبیری، از ساعت 16 در سالن شهرداری منطقه 11 با قضاوت علیرضا عبدالغنی، قاسمعلی شهسوار، علی کشانی و محمد داودپور برگزار می شود.
 
برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.