رقابت‌های لیگ برتر وزنه برداری از 14 آذر به میزبانی جنوب ایران برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مرحله سوم مسابقات لیگ برتر وزنه برداری بزرگسالان طی روزهای 14 و 15 آذر به میزبانی تیم شرکت ملی حفاری در اهواز انجام خواهد شد.
 
مرحله اول رقابت‌های لیگ برتر وزنه برداری تاریخ 24 و 25 شهریور سال جاری به میزبانی خانه وزنه برداری اصفهان برگزار شد و نماینده این استان یعنی ذوب آهن در جایگاه نخست ایستاد.
 
هفته دوم نیز طی روزهای 25-26 مهر در تهران برگزار شد و تیم یاسین پیشرو قم که اولین تجربه خود را در لیگ برتر تجربه می‌کند اول شد.
 
به گفته مسئولین فدراسیون برای جلوگیری از مصدومیت ناگهانی وزنه بردارن و استراحت کافی آنها برای مسابقات بعدی فاصله هفته‌ها بین 30-20 روز می‌باشد که این فاصله در مرحله سوم به خاطر اعزام تیم ملی به رقابت‌های وزنه برداری و قهرمانی جهان که هم اکنون در آمریکا در حال پیشگیری است نزدیک به 2 ماه می‌شود.
 
هم اکنون بعد از پایان 2 هفته از مسابقات لیگ برتر وزنه برداری تیم ذوب آهن اصفهان با 1201 امتیاز درصدر این رقابت‌ها قرار دارد.
 
در مسابقات لیگ برتر وزنه برداری سال 94، 7 تیم که شامل تیم‌های مناطق نفت خیز جنوب-شرکت ملی حفاری–یاسین پیشرو قم، ذوب آهن-نیروی زمینی تهران، عقابريال نیروی هوایی همدان 5 رعد پدافند تهران می‌باشد.
 
انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار