به مناسبت هفته بسیج نمایشگاه بصیرت در مجتمع اداری منطقه عملیاتی پارسیان برپا شد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی عصر امروز در مراسم افتتاحیه نمایشگاه بصیرت در مجتمع اداری منطقه عملیاتی پارسیان که با حضور نماینده مردم شهرستان‌های لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی، فرماندهان بسیج و سپاه، مسئولان، خانواده‌های معظم شهدا و آحاد مردم شهر لامرد برگزار شد اظهار داشت: در طول تاریخ کشورمان مورد طمع دشمنان شرق و غرب و ابرقدرت‌ها بوده است.

غلامحسین منتظری افزود: علاوه بر اینکه دشمنان نگران وجود اسلام ناب محمدی در کشورمان هستند یکی دیگر از مواردی که موجب طمع آنان شده وجود منابع عظیم نفت و گاز در کشور بوده است.

وی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران ازنظر ذخایر نفتی در رتبه چهارم و ازنظر ذخایر گازی رتبه دوم را در جهان دارد.

منتظری ادامه داد: همین موضوع باعث شده که دشمنان همیشه چشم طمع به منابع عظیم نفت و گاز ایران اسلامی داشته باشند که با تدابیر رهبری و وجود بسیج نقشه‌های آنان نقش برآب شده است.

رئیس منطقه عملیاتی پارسیان نیز گفت: یکی از مأموریت‌های ویژه این است که در راستای زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهیدان تلاش کنیم.

سید بدیع‌الله موسوی اضافه کرد: باید زمینه‌ای برای آشنایی نسل جوان با شهدای عزیزمان ایجاد شود که یکی از این زمینه‌ها برگزاری کنگره‌های شهدا است.

وی تصریح کرد: نمایشگاه بصیرت به مدت یک هفته در مجتمع اداری منطقه عملیاتی پارسیان آماده استقبال و بازدید آحاد مردم است.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.