مدیر مرکز مبارزه با تروریسم مجارستان از کشف مقادیر زیادی مواد منفجره و تسلیحات و مهمات نظامی طی یک هفته گذشته در پایتخت این کشور خبر داد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پلیس ضدتروریسم مجارستان اعلام کرد که هفته گذشته 4 نفر را در مسیر ورود به بخارست پایتخت این کشور با مواد منفجره در خودروی‌شان دستگیر کرده است.
 
بنابر گزارش خبرگزاری «اسپوتنیک» روسیه، علاوه بر این 4 نفر، یک آزمایشگاه تولید بمب نیز در بخارست کشف و منهدم شده است.
 
بر اساس این گزارش،‌ مرکز مبارزه با تروریسم مجارستان در بیانیه‌ای اعلام کرد، به دنبال حملات تروریستی اخیر در اروپا و اعلام وضعیت فوق‌العاده، مقامات ارشد این کشور نیز تحت حفاظت امنیتی قرار گرفته‌اند.
 
مدیرکل مرکز مبارزه با تروریسم مجارستان تأکید کرد، این مظنونین هفته گذشته حین عملیات نیروهای پلیس این کشور برای برقراری حفاظت و امنیت مقامات ارشد مجاری دستگیر شده‌اند.
 
وی افزود، پس از دستگیری این افراد و حین بازجویی از آنها، پلیس مجارستان به ساختمانی رسید که در آنجا مقادیر بسیار زیادی مواد منفجره کشف شد؛ مقدار این مواد منفجره به حدی زیاد بود که نمی‌توان گفت چه تعداد را می‌توانست نابود کند.
 
این مقام مجارستان ادامه داد، نیروهای پلیس مجارستان همچنین دو نفر دیگر را نیز دستگیر کرده‌اند که مقادیر زیادی اسلحه و مهمات در خودروی خود حمل می‌کردند. هنوز مشخص نیست این دو گروه با یکدیگر ارتباطی دارند یا خیر.
 
منبع: فارس

براي آگاهي از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار