رئیس هیئت جودو و کوراش استان قم گفت: نوجوانان مستعد جودو قم در تلاش برای کسب مقام قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور به مصاف حریفان خود می‌روند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ نتیجه تلاش دلسوزانه و ثمره سرمایه‌گذاری هیئت جودو و کوراش استان قم بر روی رده‌های سنی پایه، به عنوان یک تیم مستعد و آینده‌دار در رده سنی نوجوانان در بالاترین سطح رقابت‌های باشگاهی جودو کشور به میدان رفت.

رئیس هیئت جودو و کوراش استان قم بیان کرد: تیم‌داری در مسابقات لیگ و در سطح باشگاه‌های کشور مستلزم برخورداری از حامی مالی و بهره‌مندی از بازیکنان و کادر فنی توانمند است و با اینکه از نظر مالی چندان شرایط خوبی نداریم اما در بخش بازیکن و مربی نفرات بسیار خوبی داشتیم و با این ظرفیت در لیگ برتر حضور یافتیم و خوشبختانه در آستانه کسب یک افتخار ارزشمند قرار گرفته‌ایم.

وی افزود: با برگزاری دیدارهای هفته پایانی فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر جودو رده سنی نوجوانان باشگاه‌های کشور،‌ قهرمان پنجمین دوره این دوره از پیکارها معرفی خواهد شد در حالی که نمایندگان قم، گرم‌دره، مقاومت و مشهد از شانس قهرمانی برخوردارند.

وی عنوان کرد: با برنامه‌ریزی فدراسیون جودو و کوراش، چهار تیمی که از مرحله مقدماتی این دوره از رقابت‌ها به جمع چهار تیم برتر مرحله نهایی صعود کرده‌اند، امروز پنجشنبه در سالن شهید افراسیابی تهران به مصاف یکدیگر می‌روند تا قهرمان لیگ برتر نوجوانان مشخص شود.

رئیس هیئت جودو و کوراش استان قم عنوان کرد: با پایان دیدارهای مرحله مقدماتی و از گروه نخست تیم‌ جودو نوجوانان نیروی مقاومت بسیج با کسب 36 امتیاز به عنوان تیم نخست صعود کرد و تیم جودو نوجوانان بسیج بازار بزرگ بین‌الملل مشهد با 28 امتیاز به عنوان تیم دوم راهی مرحله نیمه نهایی شد.

وی تصریح کرد: جودوکاران نوجوان قم در گروه دوم مرحله مقدماتی رقابت‌های این فصل لیگ برتر باشگاه‌های کشور حضور داشتند، بیان کرد: از گروه دوم تیم شهرداری گرم‌دره با کسب 36 امتیاز به عنوان صدرنشین و تیم شهید زین‌الدین قم با کسب 27 امتیاز به عنوان تیم دوم صعود کردند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: بازی‌های هفته پایانی این رقابت‌ها با حضور تیم‌های نیروی مقاومت بسیج، شهرداری گرم‌دره، بسیج بازار بزرگ بین‌الملل مشهد و شهید زین‌الدین قم در حالی امروز برگزار  می‌شود که تیم‌ها به شکل دوره‌ای به مصاف یکدیگر می‌روند تا قهرمان لیگ برتر سال 94 معرفی شود.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.