عادل کلاه‌کج و سعید سالارزاده به جمع بازیکنان تیم فوتبال استقلال اهواز برگشتند.

بازگشت کلاه‌کج و سالارزاده به جمع آبی‌پوشانبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از بازی تیم فوتبال استقلال اهواز با سپاهان اصفهان در هفته یازدهم لیگ برتر تیم اهوازی با چالش جدیدی روبرو شد.

آن چالش خروج برخی بازیکنان از این تیم بحران زده بود، سعید سالارزاده، مدافع با تجربه و تاثیرگذار استقلال اهواز اعلام کرد به دلیل مسائل شخصی می‌خواهد از جمع آبی‌پوشان جدا شود.

این نخستین بازی نبود که سالارزاده ساز رفتن می‌زد. پیش از این وی به دلیل دستمزد نگرفتن مدتی با آبی‌های اهواز تمرین نمی‌کرد.

بازیکن دیگری که درخواست رضایت‌نامه کرده بود عادل کلاه کج کاپیتان این فصل استقلال اهواز بود.

ماجرای جدایی کلاه‌کج کاملا با سالارزاده متفاوت بود، کاپیتان استقلال اهواز برخی دغدغه‌های بازیکنان مثل حقوق نگرفتن، مشکل زمین تمرین و... را که بازیکنان با آن دست و پنجه نرم می‌کردند را به گوش محمد ملکی مالک باشگاه می‌رساند.

محمد ملکی و کارون یعقوبی مدیر عامل باشگاه استقلال اهواز از این اتفاق بسیار ناراحت شده بودند.

کارون یعقوبی در این باره گفت: کلاه‌کج ادبیات صحبتش با مسئولان باشگاه خوب نبوده است. فعلا وی با تیم تمرین نمی‌کند و ما هم درخواست رضایت‌نامه‌اش را پذیرفتیم و می‌تواند از استقلال اهواز جدا شود.

وی درباره سالارزاده بیان کرد: ایشان هم مانند کلاه‌کج درخواست رضایت‌نامه کرده که از سوی باشگاه درخواستش پذیرفته شده و می‌تواند به تیم دیگری برود اما سالارزاده هنوز رضایت‌نامه‌اش را از باشگاه نگرفته است.

صحبت‌های یعقوبی این تصور را در ذهن‌ها می‌آورد که جدایی کلاه‌کج و سالارزاده قطعی است. یعقوبی اعلام کرد تکلیف این دو بازیکن بعد از بازی با پرسپولیس مشخص می‌شود.

با جدایی محسن حمیدی مدافع آبی‌پوشان اهوازی از این تیم، شکل خط دفاع استقلال اهواز جدی‌تر شد، به همین دلیل مسئولان باشگاه درصدد حل مشکل در آمدند و به صورت کاملا ناگهانی کارون یعقوبی اعلام کرد که سالارزاده و کلاه‌کج به تیم استقلال اهواز بر می‌گردند و به سرعت با تیم تمرین می‌کنند.

هنوز از چگونگی برگشت این دو بازیکن خبری نرسیده اما چیزی که کاملا واضع است، این است که مسئولان متوجه این شده‌اند که بازیکنان کم شده‌اند و فاجعه‌ای بزرگ در راه خواهد بود، علت این نگرانی در خط دفاعی، خروج مبین میردورقی مدافع راست استقلالی‌ها هم بود.

کرامت‌اله برهمن از برگشت کلاه‌کج به تمرینات خبر داد و گفت: عادل کلاه‌کج در تمرین نوبت ظهر چهارشنبه 5 آذر شرکت کرد و این نشان می‌دهد که مشکل وی کاملا حل شده است، با بازگشت کلاه‌کج تیم استقلال اهواز جان دوباره‌ای گرفته و به نظر می‌رسد در حال حاضر مشکل کاپیتان با تجربه آبی‌ها به طور کامل حل شده است.

انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار