عدم قرار گرفتن اموال با ارزش در داخل جیب و یا کیف ، مانع از سرقت تمامی آنها توسط سارقین بویژه به شیوه جیب بری خواهد شد .

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در پی افزایش وقوع سرقت های مشابه به شیوه جیب بری از مسافرین خطوط اتوبوس های BRT بویژه در محدوده آزادی – انقلاب ، اجرای طرح و دستگیری سارقین در دستور کار تیم های تجسس کلانتری های این محدوده قرار گرفت . 

دستگیری سه جیب بر :
در ساعت 07:00 مورخه 18/08/1394 مأمورین تیم تجسس ویژه کلانتری 108 نواب در محدوده ایستگاه نواب در حال گشت زنی بودند که به سه جوان مشکوک و آنها را تحت نظر قرار دادند ؛ سرانجام زمانکه ، احدی از این سه جوان با نزدیک شدن به مسافرین و به بهانه سوار شدن به اتوبوس اقدام به هل دادن مسافرین می کرد تا دو همدست دیگرش اقدام به سرقت اموال مسافرین نمایند ، مأمورین وارد عمل شده و هر سه نفر آنها را دستگیر و در بازرسی مقدماتی از آنها تعدادی گوشی های تلفن همراه و مدارک شناسایی متعلق به افراد غیر را کشف کردند . 

پلیس تصاویر سه سارق جیب بر حرفه ای را منتشر کرد

پرونده در پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ : 
با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع جیب بری و به دستور دادیار سوم دادسرای ناحیه 34 تهران ، پرونده بهمراه سه متهم دستگیر شده در اختیار پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت . 

اعتراف به سرقت های مشابه : 
با انتقال سه متهم بنام های امیر ( 21 ساله ) ، یوسف ( 24 ساله ) و پیمان ( 22 ساله ) به پایگاه هشتم پلیس آگاهی و آغاز تحقیقات مشخص شد که یوسف و پیمان دو برادر بوده که با همدستی یکی از دوستان خود ( امیر ) اقدام به تشکیل گروه سارقین جیب بر خطوط BRT کرده اند . 

در ادامه رسیدگی به جرایم ارتکابی متهمین ، آنها به دهها فقره سرقت به شیوه جیب بری در طول یک ماه گذشته بویژه در ایستگاه های BRT اعتراف کردند . 

سرهنگ کارآگاه حمدالله علیزاده ، رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : " با توجه به اعتراف صریح متهمین به دهها فقره سرقت به شیوه جیب بری در ایستگاه های خطوط BRT و به جهت شناسایی سایر شکات و مالبختگان ، دستور انتشار بدون پوشش تصویر هر سه متهم از سوی مقام محترم قضایی صادر شده است ؛ لذا از کلیه شکات و مالباختگانی که موفق به شناسایی تصویر متهمین شدند دعوت می شود تا جهت پیگیری شکایات خود به نشانی پاگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ در میدان حـر – انتهای خیابان 12 فروردین مراجعه نمایند " . 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار