شما می توانید با استفاده از این ترفندها به صورت آنلاین به هزاران شبکه رادیویی دسترسی داشته باشید.

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای باشگاه خبرنگاران جوان؛ دستگاه های هوشمند اندرویدی زیادی توسط شرکت های مختلف تولید و روانه بازار ها می گردد اما همان طور که آگاه هستید برخی از این تلفن های هوشمند توان دریافت سیگنال های رادیویی را ندارند که این باعث خواهد شد شما نتوانید از برنامه های رادیویی که می تواند مفرح و البته آموزنده و … باشد بهره لازم و کافی را ببرید. برخی ها ممکن است که این مشکل برایشان مهم نباشد اما برخی دیگر تمایل دارند که برنامه های رادیویی مورد علاقه خود را دنبال کنند.

یک راه حل برای این مشکل تعویضدستگاه هوشمند خود و خرید دستگاهی است که امکان دریافت این سیگنال ها را داشته باشد اما راه اصلی برای حل این مشکل استفاده از برنامه های رادیویی آنلاین می باشد که شما می توانید با نصب این برنامه ها و اتصال به اینترنت به برنامه های رادیویی مورد علاقه خود گوش کنید.

به هزارن شبکه رادیویی دسترسی داشته باشید + آموزش

برنامه هایی که در این محدوه وجود دارد زیاد می باشد که شما می توانید از آنها استفاده لازم را ببرید اما ما در این پست تلاش داریم تا برنامه ای با نام LIVE 365 Radio را به شما معرفی کنیم. می توان گفت که این برنامه یکی از بهترین برنامه های رسته خود می باشد چرا که می تواند ایستگاه های زیادی را در اختیار کاربران خود قرار دهد.

در این برنامه شما می توانید سبک موسیقی مورد علاقه خود را مشخص کرده و به آن گوش دهید چرا که در این برنامه بیش از ۲۵۰ شبکه موسیقی قابل دسترسی می باشد همچنین شما می توانید ایستگاه رادیویی مد نظر خود را در این برنامه جست و جو کنید.
برای آگاهی هر چه بیشتر در مورد ویژگی های این برنامه بهتر است که آن را بر روی گوشی خود نصب و از آن بهره ببرید چرا که حجم این برنامه تنها ۳ مگابایت بوده و شما می توانید به راحتی هرچه تمام تر از این برنامه استفاده کنید.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۳ ۰۸ آذر ۱۳۹۴
حجم این برنامه 23 مگابایت هست نه 3 مگابایت
آخرین اخبار