سرمربی استقلال پس از پایان بازی با نفت رحمتی را بهترین دروازه بان ایران خواند .

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوا پرویز مظلومی پس از برتری استقلال مقابل نفت در جام حذفی در جمع خبرنگاران گفت: باید از شجاعت و تلاش بازیکنانم تشکر کنم. در 90 دقیقه میتوانستیم پیروز شویم اما در شروع نیمه دوم اتفاقاتی افتاد که نتوانستیم موفق عمل کنیم. جام حذفی جام حساسی است و هر تیمی که اشتباه کند از این جام کنار می‌رود.
 
وی افزود: بازیکنانم در ادامه جبران کرده و با موفقیت این مرحله را به پایان رساندیم. مهدی رحمتی باردیگر نشان داد که بهترین دروازه‌بان ایران است.
 
مظلومی در مورد در گیری به وجود آمده در پایان بازی اظهار کرد: این مسئله سوء تفاهم بود. مجید صالح پس از بازی دستش را به نشانه پیروزی بلند کرد و مربیان نفت   تصور کردند که به آن ها توهین شده که این گونه نبود و خوشبختانه ختم به خیر شد. این اتفاق بیشتر به خاطر عصبی بودن 2 تیم بود.
 
سرمربی استقلال درباره عملکرد داوران گفت: داور کار خودش را انجام داده و زحمت زیادی کشید. اما به نظرم کارت دومی که به یعقوب کریمی داد  عجولانه بود چرا که تکل بازیکن استقلال روی زمین بود.  به تیم داوری خسته نباشید می‌گویم.
 
وی ادامه داد: در تبریز باری سختی با تراکتور داریم و تلاش می کنیم تا بتوانیم عنوان قهرمانی را در جام حذفی کسب کنیم.

 مظلومی درباره اینکه برانکو سرمربی پرسپولیس عنوان گفته اگر اشتباهات داوری برای استقلالی‌ها اتفاق می‌افتاد آنها بر سر فدراسیون فوتبال آوار می‌شدند، بیان کرد: اشتباهات داوری گاهی هم به ضرر ما بوده است. ما نه آوار هستیم و نه از این کارها بلد هستیم از برانکو بعید است که این گونه صحبت کند.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار