نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: رابطه نظامی، اقتصادی و سیاسی با آمریکا برای هیچ دولتی اقتدار به همراه نداشته است.

رابطه با آمریکا  برای هیچ دولتی اقتدار نمی آورد
به گزارش حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان حجت الاسلام و المسلمین محمد حسن ابوترابی چهارشنبه در جمع پیشکسوتان بسیجی استان همدان افزود: افرادی که بر طبل تضعیف و کمرنگ شدن ارزشها می کوبند آیا توجه دارند که اقتدار امروز ایران نتیجه پایبند به اصول و ارزشهای اسلامی و حضور مقتدرانه نیروی بسیجی است.

وی تاکید کرد: اگر رابطه نزدیک و تنگاتنگ اقتصادی، سیاسی و نظامی با آمریکا می خواست قدرت بیاورد دولت عراق که همپیمان نظامی با آمریکا است نباید در مدت چند روز شاهد فجایع سنگین داعش و تروریستها می شد.

وی اضافه کرد: گروهک موسوم به داعش یک سوم عراق را تسخیر کرده بود و دولت آمریکا نه تنها به همپیمان نظامی خود در عراق کمکی نکرد بلکه به داعش کمک کرد.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: همپیمان واقعی عراق بسیج ، ملت ایران و سردار سلیمانی ها بودند.

ابوترابی افزود: اگر رابطه اقتصادی و سیاسی با آمریکا قدرت می آورد باید مصر قدرت اول منطقه بود ولی برخی از دوستان آمریکا در منطقه ضعیف و ذلیل هستند.

وی با تاکید بر اینکه رابطه با آمریکا اقتدار نمی آورد گفت: رابطه با خدا و رهبری صالح امت رمز اقتدار، وحدت ملی و انسجام اسلامی ایران است اینها رمز قدرت است.

وی با ذکر اینکه امروز نماد وحدت ملی اسلامی وفاداری به ارزش ها در سایه ولایت است اظهار کرد: رمز اقتدار ملت ایران حجاب و چادر مشکی است.

نائب رئیس مجلس خاطرنشان کرد: در حوادث سال 88 و دوران فتنه نیروهای بسیجی احساس مسئولیت کردند و حضور یافتند و انقلاب را با سلامت از گردنه سخت عبور دادند.

حجت الاسلام ابوترابی اضافه کرد: همچنین با تلاش بسیج از تحریم عبور کردیم و اگر بسیج تحریم را مدیریت نمی کرد تحریمهای شکننده غرب و اتحادیه اروپا و آمریکا اجازه نمی داد ما با قدرت مسیر خود را طی کنیم.

وی اضافه کرد: دولتهای غربی بعد از ناکامی در تحریم سخت پای میز مذاکره حضور یافتند و این ثمره تفکر ناب بسیجی است.

وی تاکید کرد: اگر تفکر بسیجی نبود امروز ایران به یک قدرت علمی در حوزه هسته ای هوا و فضا و در رشته مختلف علمی تبدیل نمی شد.
 
ناب رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: دشمن در میدان مبارزه با ایران به نتیجه نرسید بر این اساس نقشه خود را تغییر داده و از مسیر دیگری وارد شده است.

وی اظهار کرد: دشمن پنج سال تلاش کرد کشور سوریه را از صحنه مدیریت کنار بگذارد و به این منظور تروریستها را به این کشور هدایت کرده حتی صهیونیستها را بسیج کردند.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: ولی به دلیل مدیریت درست رهبری فرزانه انقلاب و هوشیاری مردم سوریه، آنها نتوانسته به هدف خود دست یابند.

حجت الاسلام ابوترابی اضافه کرد: قدرت انقلاب، جمهوری اسلامی و متحدان ایران در میدان سخت سوریه به نمایش گذاشته شد و آمریکا و متحدان او شکست خوردند.

وی تاکید کرد: دشمن در عرصه های مختلف سعی در کاستن توان ایران را داشت ولی به قدرت و اقتدار ایران هر روز افزوده شده و ادبیات دشمن نیز در مواجهه با ایران تغییر کرده است.

وی افزود: باید در تمامی شرایط مراقب دسیسه های دشمن بود و با مراقبت از ارکان انقلاب اجازه پیروزی را برای غرب فراهم نکرد.

وی تاکید کرد: ایران در میدان جنگ و تحریم یک قدرت پیروز بوده و طعم تلخ شکست را به کام غرب چشانده است و تنها با تکیه بر اصول، ارزشها و مبانی می توان این توانمندی را حفط کرد.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: کمترین زاویه با اصول انقلاب و ارزش ها و مبانی موجب تضعیف جمهوری اسلامی می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار