مدیریت بحران بسیار ضعیف است

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: امروزه مشکلات ساختاری در شهر دیده می‌شود که وضعیت مدیریت بحران را بسیار ضعیف نشان می‌دهد به همین منظور باید این مشکلات را برطرف کنیم.

مدیریت بحران بسیار ضعیف استبه گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار تیمور حسینی رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در مراسم مانور ماشین آلات و تجهیزات ستاد برف روبی شهرداری تهران با تاکید بر اینکه ارتباط پلیس،خدمات شهری و سایر نهادهای دیگر در حد قابل قبول نیست ،اظهار کرد: باید سطح هم افزایی را افزایش دهیم چرا که وظیفه پلیس در برطرف کردن برخی مشکلات کاملا مشخص است.

وی با بیان اینکه به دلایل مختلفی جامعه از ما انتظار دارد که در همه جا حضور داشته باشیم و مشکل را در اندک زمان حل کنیم، افزود: برخی از متغیر‌هایی که امروز مزاحم هستند کنترل را از دست پلیس برای برطرف کردن آن خارج می‌کند.

سردار حسینی با اشاره به اقدامات کنترلی که در شرایط بحران اهمیت خود را نشان می‌دهند، تصریح کرد: ما باید در حوزه‌های مختلف هم افزایی را با دیگران افزایش دهیم و شرایطی را فراهم کنیم که هر کسی کار خود را به درستی انجام دهد.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ اضافه کرد: شهرداری تهران باید برنامه‌‌های خود را به گونه‌ای تعریف کند که بتواند پاسخ‌گوی نیازهای همه‌ی مردم باشد چرا که هر آنچه مردم تصور می‌کنند در شرح وظایف ما نهفته نیست و مردم مطمئن باشند که اگر وظیفه‌ای بر روی دوش پلیس باشد به درستی آن را اجرا خواهد داد.

وی گفت: امروزه مشکلات ساختاری در شهر دیده می‌شود که وضعیت مدیریت بحران را بسیار ضعیف نشان می‌دهد به همین منظور باید این مشکلات را برطرف کنیم.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار