معاون فنی و توسعه شرکت آبفای استان از حفر ، تجهیز و بهره برداری 9 حلقه چاه درشهرهای زنجان ، ابهر ، خرمدره ، ارمغانخانه و نیک پی به منظور جبران کسری تامین آب شرب استان زنجان خبر داد .

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛کابلی با بیان این مطلب گفت : با توجه به کاهش سطح آب های زیرزمینی و به تبع آن کاهش ظرفیت تامین آب شرب برخی از شهرهای استان، شرکت آبفای استان نسبت به حفر 9 حلقه چاه با ظرفیت برداشت 250 لیتر بر ثانیه اقدام کرد .

معاون فنی و توسعه شرکت آبفای استان گفت : پروژه های فوق الذکر در راستای جبران بخشی از کسری تامین آب شهرهای استان حفر و تجهیز شده است .

کابلی تصریح کرد : حفر و تجهیز 7 حلقه چاه دیگر نیز جهت تامین کسری آب شرب استان در سال 95 در برنامه کاری شرکت آبفای استان قرار دارد .

وی در ادامه به اصلاح و بازسازی شبکه توزیع آب شرب هم اشاره کرد و گفت: در راستای مقابله با هدر رفت آب در سالجاری شرکت آبفای استان 18 هزار و 500 متر از شبکه توزیع را اصلاح و بازسازی و 3 هزار فقره از انشعابات آب در بافت فرسوده شهری را استانداردسازی کرده است.

معاون فنی و توسعه شرکت آبفای افزود : با اجرای پروژه های فوق ضمن نوسازی شبکه از هدر رفت 25 لیتر بر ثانیه آب شرب نیز جلوگیری شده است.


انتهای پیام/گ
برچسب ها: جفر ، چاه ، ّآب ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.