کرمان؛

پیگیری دستورات مقام معظم رهبری از سوی کمیته نظارت بر برجام

دبیر شورای عالی امنیت ملی با تشریح کار کمیته نظارت بر حسن اجرای برجام گفت: ایران با حسن نیت مشغول انجام تعهدات خود است و طرف مقابل هم باید به تعهدات خود عمل کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ دریابان شمخانی که امروز به کرمان سفر کرده است، درباره نحوه کار کمیته نظارت بر اجرای برجام گفت: این کمیته تاکنون دوبار تشکیل جلسه داده است و براساس مفاد نامه مقام معظم رهبری، دو بحث را متناسب با شرایط پیش برده که شامل تحریم ها و بازسازی راکتور اراک است.

وی افزود: موضوع سومی که به صورت مقدماتی بحث درباره آن اغاز شده گزارش آژانس درباره اتهامات گذشته به برنامه صلح امیز هسته ای ایران است که مبنای عینی و حقوقی ندارد و براساس گزارش موساد و دیگر سرویس های معاند شکل گرفته است و انشاء الله این پرونده بزودی بسته می شود.

دبیر شورای عالی امنیت ملی در پاسخ به این سئوال که آیا طرف مقابل به تعهدات خود عمل کرده است، خاطرنشان کرد: هنوز زود است قضاوت کنیم اما به طور قطع و با توجه به حسن نیت جمهوری اسلامی ایران که خواهان اجرای دقیق برجامست و با توجه به وجود کمیته نظارت حتماً طرف مقابل به آنچه که متعهد به اجرای آن است عمل می کند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/ت

برچسب ها: شمخانی ، سفر ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.