مدیرعامل باشگاه استقلال با اشاره به اینکه تلاش بازیکنان دفاع از نام بزرگ استقلال است تاکید کرد: امیدوارم فینالیست جام حذفی شویم.

تلاش بازیکنان دفاع از نام بزرگ استقلال است/امیدوارم فینالیست جام حذفی شویمبهرام افشارزاده در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بازی امروز در نیمه نهایی جام حذفی با تیم نفت تهران اظهار داشت: امیدوارم با توجه به فضای صمیمانه ای که در تیم حاکم است بتوانیم بازی خوبی را به اجرا بگذاریم و شک ندارم که بازیکنان توان خود را برای برد در این دیدار حساس به کار می‌گیرند.

وی ادامه داد: تیم نفت، تیم ارزشمندی است که از کادر فنی قابل قبولی برخوردار است در هر صورت نظرم این است که هر دو تیم بازی جوانمردانه‌ای را انجام دهند و از بازیکنان تیممان نیز می خواهم در این بازی نتیجه را به نفع خود تمام کنند و به بردهایشان ادامه دهند و بتوانند به راحتی به فینال جام حذفی برسند.

افشارزاده گفت: در هر صورت تمام هدف بازیکنان تیم این است که از نام بزرگ استقلال دفاع کنند و من هم امیدوارم استقلال با برد در بازی امروز دل هواداران را شاد کند و از هواداران پرشور و فهیم استقلال هم انتظار دارم امروز تیم محبوب خودشان را تنها نگذارند و برای تشویق تیم به ورزشگاه بروند، آرزویم این است که استقلال امسال هر دو جام را از آن خود کند و به عنوان بزرگتر خانواده باید بگویم امیدوارم این امر اتفاق بیفتد.

مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص بدهی اسپانسر به این باشگاه توضیح داد: با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته قسط دوم از سوی اسپانسر به باشگاه پرداخت شد و جا دارد از اسپانسر باشگاه قدردانی کنم.

وی در پایان در خصوص آخرین وضعیت جاسم کرار گفت: تمام صحبت‌های لازم در خصوص این موضوع انجام شده و آنچه که باید می گفتم را قبلا نیز مطرح کردیم اما با توجه به صحبت‌هایی که انجام دادیم در نظر داریم قرارداد جاسم کرار را فسخ کنیم تا این بازیکن از استقلال جدا شود.

انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار