مدیر کل حج و زیارت استان گفت: چهار هزار ویزا به زائران لرستانی تحویل داده شده و فردا نیز 12 هزار ویزای دیگر به زائران تحویل داده می شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ، محمد خسروی گفت:  متاسفانه برخی از افراد به توصیه ها توجهی نداشتند که بدون گذرنامه راهی این سفر شده و هم اکنون در مرز دچار مشکلاتی شده اند و به ایلام آمده اند و برای دریافت ویزا حدود یک هفته است که این افراد با مشکل روبرو شده اند. 

به گفته وی این افراد به همراه خود دلار نبرده و با توجه به این که بارها و بارها تاکید شد که افراد بدون گذرنامه راهی سفر نشوند اما برخی توجهی نداشته و هم اکنون با مشکلات زیادی روبرو شده اند. 

خسروی اظهار داشت: افرادی که گذرنامه دریافت کرده اند به راحتی راهی این سفر خواهند شد و هم اکنون تردد در مرز مهران که زائران لرستانی از آن عبور می کنند ، روان است .


وی با اشاره به نذورات مردم برای اربعین گفت: شهروندان نذورات خود را با هماهنگی ستاد عتبات عالیات هر شهرستان می توانند برای زائران اعزام کنند و یا با سازمان حج و زیارت هماهنگی لازم را برای نذورات داشته باشند.

 مدیر کل حج و زیارت استان تصریح کرد: زائرانی که برای حضور در این سفر به سازمان حج و زیارت مراجعه کرده اند مبلغ 30 دلار به اضافه مبلغ 10 هزار تومان پرداخت کرده و ساماندهی لازم برای این زائران انجام شده است.

 وی با اشاره به برگشت زائران از این مراسم بیان کرد: ناوگان عمومی حمل و نقل این امکان را فراهم کرده که در هنگام برگشت زائران ناوگان عمومی خرم آباد و بروجرد وجود دارد تا زائران را جابجا نماید. 

به گفته وی در همه شهرهایی که مسیر تردد زائران اربعین حسینی است ، ایستگاه های صلواتی برای پذیرایی از زائران ایجاد خواهد شد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


 انتهای پیام/ت

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.