«نیستان» علت تاخیر در ساخت مزار استاد لطفی را واکاوی می‌کند

پس از 17 ماه از ساخته نشدن آرامگاه استاد لطفی برادر استاد از دلایل این موضوع می‌گوید.

فرنوش تدین کارشناس موسیقی برنامه «نیستان» رادیو فرهنگ در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص ساخت مزار استاد لطفی گفت: بعد از درگذشت استاد محمدرضا لطفی شورای شهر و شهرداری گلستان با صحبت‌هایی که با خانواده استاد داشتند از دفن این استاد در شهر استقبال کردند و قرار بود بعد از مراسم آرامگاهی برای استاد ساخته شود اما بعد از 17 ماه این اتفاق رخ نداد.
 
وی افزود: طرح‌هایی برای ساخت این مزار انجام شده است و به تصویب رسید اما به خاطر اینکه طراحی آرامگاه ساخته شده در زمین اوقافی است به همین دلیل اوقاف با این نظر مخالفت می‌کند چرا که دلایل خاص خود را دارد و از طرفی شهرداری بودجه کافی برای خرید این زمین را ندارد.
 
تدین عنوان کرد: تورج لطفی برادر استاد محمدرضا لطفی در این برنامه از عملی نشدن ساخت باغ مزار استاد لطفی می‌گوید. همچنین با حجت‌الاسلام سید محمد جواد رئوف سیدنژاد مدیر کل اوقاف و امور خیریه گلستان و حسین کتولی نماینده عمران و بهسازی شهری استان گلستان نیز درباره دلایل این موضوع گفتگو می‌کنیم.
 
گفتنی است برنامه «نیستان» رادیو فرهنگ با تهیه‌کنندگی وحید رستگار، دستیار تهیه فاطمه حق‌وردی و با اجرای فاطمه رکنی هر روز ساعت 14:30 پخش می‌شود.
 
برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار