دراین گزارش با روش های نوین اورژانس های امدادرسانی آشنا می شویم.

به گزارش خبرنگار اخبارداغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛  اورژانس به محلی گفته می‌شود که خدمات پزشکی اورژانس به بیماران ارائه می‌شود. اورژانس‌ها معمولاً به عنوان یک بخش از بیمارستان محسوب می‌شوند ولی معمولاً به جهت دسترسی بهتر و سریعتر بیماران در محلی جدا از ساختمان اصلی بیمارستان قرار می‌گیرند. اورژانس‌ها می‌توانند همچنین بسته به نیاز و امکانات در داخل یک درمانگاه هم ساخته شوند. از مهمترین قسمت‌های اورژانس اتاق احیا به همراه تمام امکانات لازم آن است. حدود ۴ دهه از تعریف طب اورژانس به عنوان یکی از تخصص‌های پزشکی می‌گذرد و امروزه به عنوان یکی از رشته‌های شاخص و تعریف شده در برنامه‌های دستیاری پزشکی ارائه می‌شود.


یکی از مهمترین وسایل وتجهیزات امدادرسانی آمبولانس های اورژانس است که تاکنون کار امدادرسانی  برای همه گروه های سنی مختلف را تنها با یک نوع آمبولانس انجام می شد اما در چند سال اخیر برای امدادرسانی بهتر به کودکان پای اورژانس های کودکان به میان آمد. 


تصویری از اورژانس های کودکان درکناراورژانس های امدادرسانی درفضای مجازی دست به دست شده و درنگاه اول تصور رابطه مادرو فرزندرا دردل ما تداعی می کند که این تصویر رابرای شما کاربران عزیز به نمایش می گذاریم.




اورژانس مادروفرزند+عکس



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار