سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان پس از جلسه با رئیس فدراسیون فوتبال و مسئولین کمیته فنی و توسعه گفت: برنامه های اردویی خود را در این نشست به مسئولین فدراسیون فوتبال ارائه کردم.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان امیر حسین پیروانی؛ سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان گفت: نشست بسیار خوبی بود و خوشبختانه همانند همیشه حمایتهای مسئولین فدراسیون و کمیته فنی و توسعه شامل حالمان می شود. کادر تیم ملی نوجوانان و جوانان در نشست صبح امروز گزارشی از عملکرد خود در رقابتهای مقدماتی را ارائه کرده و برنامه پیش روی خود تا مسابقات مرحله نهایی که طی 7 ماه آینده است، را مطرح کردیم.

وی افزود: مسئولین کمیته فنی وتوسعه در حضور علی کفاشیان، رئیس فدراسیون برنامه های دو تیم را مورد ارزیابی قرار دادند و نیاز ها، امکانات و تجهیزانی که مورد نیازمان است را بررسی کردند.

وی افزود: رئیس فدراسیون فوتبال در این نشست  قول هر گونه حمایت و مساعدت را از تیم های ملی جوانان و نوجوانان داد.

سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان ادامه داد: با توجه به امکانات موجود و شرایطی که داشتیم، در مرحله مقدماتی قهرمانی آسیا خوشبختانه عملکرد خوبی را از خود به جای گذاشتیم اما برای حضور در مرحله نهایی با توجه به اینکه تیم های پایه کشورها در مسیر توسعه قرار دارند و مرتبا در حال رشد هستند، باید برنامه ریزی دقیق تری داشت و امکانات بیشتری در اختیار داشته باشیم تا به اهداف بالاتری برسیم.

وی اضافه کرد:بر همین اساس پیشنهاد 5 تورنمنت خارجی، 4 اردو در شهرستان ها و 10 اردو در کمپ تیم های ملی را پیش بینی کرده ایم تا بتوانیم تیم آماده ای را به مسابقات اعزام کنیم. قطعا اگر امکانات بهتری داشته باشیم با روحیه و شرایط بسیار بالا در رقابتهای مرحله نهایی حضور خواهیم داشت و موفق خواهیم بود.

انتهای پیام/
برچسب ها: اسیا ، بحرین ، پیروانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار