سالن ورزشی شهید ابراهیمی دهستان سیریز از توابع بخش یزدان آباد با اعتبار بسیج و کمک خیران ساخته و افتتاح شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ در مراسم افتتاح این سالن حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه زرند ضمن تجلیل از ایثارگریهای بسیجیان گفت: بسیج در زمان جنگ بدرستی تکلیف خود را انجام داد و همه اقشار جامعه خصوصا خانواده های شهدا از جان و مال خود برای اهداف انقلاب گذاشتند.

وی ضمن تشکراز خانواده شهید ابراهیمی که بخشی از هزینه ساخت این سالن را متقبل شده اند افزود : امیدواریم با مشارکت و همت خیرین شاهد به بهره برداری رسیدن چنین طرحهایی باشیم.

در ادامه این مراسم سرهنگ عبدالمجید زمانی فرمانده سپاه ناحیه زرند گفت : امروز تفکر ناب بسیجی مرزهای خاکی را درنوردیده و جوانان کشورهای دیگر با تفکر بسیجی با استکبار جهانی مبارزه میکنند.

سرهنگ زمانی در ادامه افزود : در دو سال اخیر بسیج بیش از هزار سالن ورزشی را در کشور ساخته و این یکی از افتخارات بسیج است .

فرمانده سپاه ناحیه زرند گفت : این سالن با اعتباری بالغ بر 300 میلیون تومان که 180 میلون تومان آن از محل اعتبارات بسیج و 120 میلیون تومان آن با اهدای زمین توسط خانواده شهید ماشاالله ابراهیمی تامین اعتبار گردیده و با زیر بنای 4000 متر مربع در دهستان سیریز به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.