مدیرعامل باشگاه سیاه جامگان گفت :برای اظهارات مطرح شده از سوی فروزان متاسفم و باید بگویم ما هم حرف های زیادی برای گفتن خواهیم داشت که در زمان مناسب مطرح خواهیم کرد.

محمدرضا عباسی در گفتگو با  خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص صحبت های فروزان مبنی بر اینکه کاظمی فحاشی می کند اظهار داشت: به طور کلی بهتر است بگویم که احتمال دارد من معنی فحش را نمی دانم چرا که به هیچ عنوان فحاشی هایی که فروزان مطرح می کند من نشنیده ام و صحبتهای مطرح شده از سوی فروزان بی اساس است.
وی ادامه داد :باید بگویم کاظمی مداح اهل بیت است و جز یا زهرا و اسامی اهل بیت چیز دیگری بیان نمی کند .آن وقت این مربی چطور می تواند فحش بدهد !!
این حرف ها زشت و اتهام نارواست و در باشگاهی که من در آن حضور دارم این گونه مسائل مطرح نیست .به طور حتم پیگیر و برخورد محکمی در مورد این موضوع انجام خواهیم داد و در پایان حرف هایم باید بگویم برای اظهارات مطرح شده از سوی فروزان متاسفم و اگر قرار باشد مسائل اخلاقی پیگیری شود ما هم حرف های زیادی برای گفتن داریم که در زمان مناسب همه چیز را خواهیم گفت.
وی در خصوص آخرین وضعیت تیم در مقابل بازی با صبا توضیح داد: خوشبختانه تیم تمرینات قابل قبولی را پشت سر گذاشته و امیدوارم همچنان تیم به روند رو به رشد خود ادامه دهد و در نتیجه گیری ها بتوانیم موفق عمل کنیم در حال حاضر دو مصدوم داریم که امیدوارم با تلاش و همت بیشتر این دو بازیکن نیز به بازی در مقابل صبا برسند.

انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار