رستگار مدیرعامل بانک ملت گفت: 63 مدرسه احداث شده از سوی این بانک در اختیار دانش‌آموزان مناطق محروم قراار گرفته است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران از قم؛ مدیر عامل بانک ملت پیش از ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله علوی گرگانی با بیان اینکه امروز بانک ملت عنوان یک موسسه بزرگ مالی، نقش بی‌بدیلی در اقتصاد کشور دارد،گفت: این بانک در بسیاری از شاخصه‌ها توانسته مقام اول را در حوزه اقتصاد از آن خود کند و خدمات خوبی به مردم و فعالان اقتصادی ارائه کرده است.

رستگار مدیر عامل بانک بیان کرد: بانک وام ازدواج، تسهیلات برای آزادسازی زندانیان، اشتغال مددجویان بهزیستی و کمیته  امداد، خوداشتغالی مشاغل خانگی و تعمیر واحدهای مسکونی ارائه  شده است.

مدیر عامل بانک ملت خاطرنشان کرد: 63 مدرسه احداث شده که در اختیار دانش‌آموزان مناطق محروم مانند هرمزگان، ‌خوزستان، خراسان رضوی، کرمانشاه، آذربایجان، سیستان و بلوچستان، ایلام و کردستان قرار گرفته و دو مدرسه دیگر که هنرستان بوده، در حال احداث است که سال 95 تحویل دانش‌آموزان و آموزش و پرورش می‌شود.

وی افزود: بانک ملت از نظر آی‌تی سیستم‌های پیشرفته‌ای دارد، و امروز خدمات را به صورت الکترونیکی در اختیار مردم قرار می‌دهد تا مردم کمتر مراجعه حضوری به بانک داشته باشند و از درگاه‌های مختلفی که به بانک ملت متصل است، استفاده کنند.

وی عنوان کرد: بانک ملت از 28 میلیون نفر مشتری برخوردار است، 40 میلیون حساب در این بانک افتتاح شده، خدمات الکترونیکی خوبی در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد و می‌توان بیان کرد خدمات غیرحضوری این بانک نسبت به بانک‌های دیگر پیشرفته‌تر است.

وی به فعالیت دیگر بانک در زمینه اقتصاد مقاومتی بر اساس فرمایشات رهبری اشاره کرد و افزود: به توانایی خود در داخل کشور تکیه کردیم و در حال نهادینه‌سازی هستیم تا تمام منابع خود را در این سمت به کار بگیریم و خود را آماده کردیم تا پس از تحریم بتوانیم خدمات خوبی به فعالان اقتصادی ارائه کنیم و مردم از این مشقت در اقتصاد رهایی پیدا کنند.

وی تصریح کرد: امروز بانک ملت از نظر تسهیلات خرد بالاترین مبالغ را به مردم پرداخت کرده و اکنون مردم با مراجعه به شعب می‌توانند تسهیلات خرد را دریافت کنند.

در پایان خاطر نشان کرد: خدمت کردن به مردم در بانک عبادت است، هر اندازه خدمت بیشتر باشد، توشه‌ای برای آخرت بوده و خداوند راضی‌تر است و این فرصت را نباید از دست بدهیم، باید سربلند از این امتحان بیرون آییم و خدماتی مقبول مردم و نظام جمهوری اسلامی ارائه کنیم.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.